Marka answear.LAB stworzyła kapsułową kolekcję ubrań, której towarzyszy hasło „No Shame. No Fear.”. Ideą przyświecającą nowej linii ubrań i akcesoriów jest manifestowanie kobiecej siły oraz dodawanie im odwagi, by mogły żyć i postępować na własnych zasadach. W kolekcji znajdziemy wiele fasonów, które pozwolą stworzyć różnorodne stylizacje. Od casualowo-denimowych propozycji, po T-shirty z wyrazistymi i odważnymi przesłaniami. Dodatkowo wiele z nich nawiązuje do męskiej garderoby – marynarki oversize, garniturowe spodnie, proste białe koszule. Kolekcję dopełniają buty i akcesoria: sneakersy oraz skórzane torebki. Całość utrzymana jest w czarno-białej tonacji z mocnymi akcentami oranżu, czerwieni i szarości. Różnorodność dostępnych fasonów nawiązuje do swobody wyrażania siebie poprzez ubiór – możemy korzystać ze wszystkiego, co oferuje nam świat mody. Kobiety mogą nosić to, na co mają ochotę i czuć się w tym dobrze.
Mistrzowskie wsparcie
Twarzą kolekcji jest Sasha Sidorenko – zawodowa pięściarka, mama, założycielka klubu bokserskiego. Kobieta o wielu twarzach, która osiąga wielkie sukcesy w sporcie zdominowanym przez mężczyzn. 7-krotna Mistrzyni Ukrainy, była Mistrzyni Europy, która mimo poniesionych porażek i nieoczekiwanych werdyktów, idzie dalej, by czuć się spełnioną. Od dziecka trenuje sporty walki i mimo, iż wielokrotnie usłyszała, że nie jest to sport dla dziewczyn, nie poddaje się i konsekwentnie realizuje swoje marzenia.
Sasha była obecna w tym projekcie od samego początku, bardzo zależało nam na jej uczestnictwie, bo wyznajemy podobne wartości. Pragniemy pomagać kobietom i wzajemnie się w tym wspieramy. Sasha to kobieta, która może być inspiracją dla wielu z nas. Nie boi się robić tego, czego pragnie, odważnie stawia czoła rzeczywistości i udowadnia, że zawsze warto podążać za marzeniami. W kontekście obecnej sytuacji staje się również symbolem waleczności i odwagi ukraińskiego narodu. - Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB
Moda w słusznej sprawie
Celem kolekcji answear.LAB, obok manifestowania siły kobiet i wspierania ich życiowych wyborów, jest również realna pomoc. W obliczu tragicznych wydarzeń na wschodzie marka zdecydowała się wesprzeć obywateli i obywatelki Ukrainy mierzących się z wojenną rzeczywistością. Do tej pory answear.LAB przekazał już 210 tys. złotych, by wesprzeć akcję #napomocUkraine zainicjowaną przez Czerwony Krzyż. Marka będzie sukcesywnie powiększać tę kwotę wraz ze wzrostem sprzedaży limitowanej kolekcji ubrań z kolekcji. Całkowity dochód ze sprzedaży trafi na konto Czerwonego Krzyża.
Kampania prowadzona jest na 10 rynkach na których działa Answear. Limitowana kolekcja dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym Answear. Kupując ubrania z linii „No Shame. No Fear.” wspierasz akcję Czerwonego Krzyża #napomocUkrainie.
Fot. Answear.com
Informacja prasowa