Opowiada ona historię, która koncentruje się na silnych, pewnych siebie kobietach, mających tylko jeden cel: czuć się dobrze, zwłaszcza z samą sobą.
Trzy kobiety różniące się stylem i wymaganiami, łączy jedno: wybór wygodnych i zmysłowych rajstop. Jednak prawdziwymi gwiazdami reklamy są całkowicie bezszwowe rajstopy Totally Invisible, które zapewniają doskonały komfort nawet pod obcisłym ubraniem. W dostępnej kolekcji znajdziemy również dwie nowe grubości: 30 i 50 den. Dzięki tym produktom, każda kobieta z pewnością wybierze swoje ulubione. Niezwykle miękkie, przyjemne w dotyku, niczym druga skóra, dodają „to coś” do klasycznych stylizacji.
Głównym pomysłem na kampanię, jest przedstawienie prawdziwych migawek z życia codziennego obserwując trzy różne rytuały, które wyrażają trzy różne typy kobiecości. Wsród bohaterek, jest m.in. wielozadaniowa i praktyczna mama, która wybrała fason któremu bezgranicznie ufa czyli rajstopy Totally Invisible 30 den – dzięki nim zyskuje klasyczny wygląd, który zapewnia beztroski komfort przez cały dzień, nawet gdy opiekuje się dziećmi. Następnie przychodzi kolej na aktywną zawodowo kobietę, która wybiera rajstopy Totally Invisible w wersji 20 den - idealne, nawet wtedy gdy podróżuje po całym świecie lub biegnie od jednego spotkania biznesowego na drugie. Te które wybrała są tak wygodne i niezauważalne, że kiedy dociera do hotelu i decyduje się rozebrać, zdejmuje wszystko… oprócz nich. Ostatnią z nich jest fashionistka, która przykłada ogromną wagę do szczegółów, m.in. takich, które wyróżnią jej stylizacje spośród innych. Dzięki modnym rajstopom - nawet sprawdzone looki stają się wyjątkowe. Rajstopy z linii Wish z nadrukiem „I love you” napisanym w różnych językach są dosknałym dodatkiem, dzięki któremu z pewnością zostaniesz zauważona.
Wszystkie rajstopy, są niemal „niewidoczne”, dzięki całkowitemu brakowi szwów, a cała linia jest rozbudowana o szeroką gamę produktów. Wspólnym elementem całej kolekcji to elegancja w przystępnej cenie.
Fot. Calzedonia
Informacja prasowa