Najnowsza kampania Allure jest kontynuacją ich wizji i odzwierciedleniem punktu, w którym aktualnie znajduje się marka.
Allure, to do tej pory najbardziej wieczorowa kolekcja MOYE, która zaciera granice między homewearem a outwearem. Zamiast sezonowości opiera się na uniwersalności i zmysłowym minimalizmie. To modele, które mogą być noszone jako luskusowy homewear lub elegancka odzież na co dzień i wieczór.
Siostry Magdalena i Melania nie rezygnują z elementów, które definiują ich markę. Wszystkie produkty wykonane zostały z naturalnych jedwabi – połyskującej satyny i delikatnie matowego jedwabiu piaskowanego. Do klasycznej czerni dołączyły dwa premierowe kolory – głębokie bordeaux i migdałowy beż.
W kolekcji Allure znalazły się modele, które idealnie wpisują się w nadchodzący świąteczno-karnawałowy okres. Minimalistyczna marynarka i proste, spodnie wykonane z satyny jedwabnej, stworzą kobiecy komplet garniturowy lub zestaw wysokiej jakości homewearu. Do gamy produktów dołączyła długa halka z prostym dekoltem i delikatnym rozcięciem na nodze, która podkreśla kobiecą sylwetkę. MOYE proponuje również odświeżoną wersję ich bestellerowego modelu jedwabnej slip skirt. W sprzedaży pojawią się także jedwabne koszule o klasycznym oversize’owym kroju. Wieczorowe propozycje zestawiono z jedwabną bielizną i delikatnym szlafrokiem à la peniuar.
Nowa odsłona marki to nie tylko odzież, ale również premierowe modele jedwabnych akcesoriów, które dopełniają kolekcję. Całkowitą nowością, jest jedwabna torebka, która została wykonana z dbałością o najmniejszy szczegół. Obok klasycznych już jedwabnych gumek do włosów MOYE proponuje dużą, podwójną kokardę oraz oversize’ową scrunchie, które dodadzą kobiecości i charakteru każdemu lookowi, a także wyjątkowy turban wykonany z satyny jedwabnej.
Fot. Łukasz Kuś
Informacja prasowa