Marka Paclan rozumie to doskonale i wprowadza na rynek nową, ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego - For Nature. Tym samym nie tylko poszerza swoją ofertę handlową, ale przede wszystkim daje klientom możliwość wyboru. Papierowe worki na odpady żywnościowe, artykuły wykonane z przetworzonych butelek PET, z wiskozy, agawy, kukurydzy i bambusa już wkrótce pojawią się obok standardowych produktów w sklepach Auchan, Carrefour i Kaufland.
Obowiązek ochrony przyrody spoczywa na każdym z nas. Jesteśmy tego coraz bardziej świadomi, dlatego z roku na rok chętniej angażujemy się w prośrodowiskowe ruchy. Bierzemy udział w ekologicznych akcjach. Zmieniamy swoje przyzwyczajenia na bardziej eko – segregujemy śmieci, oszczędzamy wodę i energię. Staramy się także robić bardziej przemyślane zakupy, zwracając uwagę między innymi na to, z czego rzeczy przez nas kupowane zostały zrobione.
Rynek nie pozostaje obojętny na te przeobrażenia i wraz ze zmianą konsumenckich zachowań rośnie oferta produktów ekologicznych i organicznych, w tym także opakowań przyjaznych środowisku. Dziś opakowania wykonane z makulatury i tworzyw biodegradowalnych stosowane są we wszystkich branżach, w szczególności zaś w przemyśle spożywczym. Tam, gdzie jest to możliwe, rezygnuje się z plastiku. Dlatego też już w listopadzie 2018 roku marka Paclan odeszła od produkcji plastikowych jednorazowych naczyń i słomek.
Czas na kolejny krok
Teraz producent, który na polskim rynku artykułów gospodarstwa domowego obecny jest od ponad 20 lat, postanowił jeszcze mocniej wpisać się w trend produkcji ekologicznej i jako jeden z pierwszych stworzył całą linię produktów eko.
Przywiązujemy ogromną wagę do ochrony środowiska. Jesteśmy liderem w zakresie przetwarzania śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, czyli tzw. odpadów pokonsumenckich. Angażujemy się w różne ekologiczne inicjatywy i wdrażamy nowoczesne technologie. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie na rynek linii For Nature, składającej się z trzynastu artykułów, z których każdy jest w jakiś sposób przyjazny dla środowiska - podkreśla Marta Krokowicz, Marketing Manager marki Paclan.
Opakowania artykułów z nowej linii wykonane są z makulatury lub z papieru z certyfikatem FSC. A każdy produkt spełnia przynajmniej jeden z wymogów, jakie marka narzuciła sobie przy tworzeniu tej serii, a więc został wyprodukowany z:
Czas dla natury
W produktach z linii For Nature ekologiczne są zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i ich opakowania. To dziś jedyna, tak kompleksowa i pełna, oferta na rynku. Wraz z jej pojawieniem się w sklepach, klienci otrzymują możliwość wyboru. W ten sposób każdego dnia mogą przyczyniać się do ochrony natury. Wystarczy, że sięgną po For Nature:
Natura jest naszym wspólnym dobrem, a ziemia wspólnym domem. Marka Paclan wprowadza na rynek nowe, ekologiczne produkty, abyśmy mogli zadbać o naszą planetę tak, jak dbamy o nasze domy. Z tego względu sieci dystrybucji produktów For Nature zostanie poszerzona o sklepy Auchan, Carrefour i Kaufland. Czy konsumenci będą zainteresowani taką ofertą? Wkrótce się przekonamy.
Fot. Paclan
Informacja prasowa