Nowi ambasadorzy Reebok

Nowi ambasadorzy marki Reebok.
Do #teamReebok dołączyli Andrzej Wrona i Karol Kłos!

Reebok oficjalnie ogłosił dwóch nowych ambasadorów dla kategorii trening. W piątek 17 lutego podczas premiery najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL oraz butów treningowych Reebok Crossfit ® NANO 7 przedstawiono nowe twarze marki. Informacja do końca utrzymywana była w tajemnicy, a w jej ogłoszeniu brała udział sama Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, również ambasadorka marki.

Reebok zdecydował się na współpracę z duetem Wrona i Kłos chcąc podkreślić, jak istotną rolę w drodze do mistrzostwa, niezależnie od dyscypliny sportu, odgrywa trening. I nie chodzi tylko o tren-ing na boisku siatkarskim, ale przede wszystkim o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość. Przygotowanie do rozgrywek obejmuje wiele zróżnicowanych form treningowych, kondycyjnych i siłowych, ale żeby im sprostać, trzeba naprawdę dać z siebie wszystko. Pomogą w tym ubrania z najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe NANO 7 – zapewniają stabilizację i kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach treningowych.

-    Ciężki trening i dawanie z siebie wszystkiego jest nieodłącznym elementem filozofii Reebok. Wierzymy, że poprzez intensywne ćwiczenia stajemy się lepszymi ludźmi, lepszą wersją samych siebie zarówno w wymiarze fizycznym, mentalnym, jak i społecznym. - mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.

Karol Kłos i Andrzej Wrona to zawodnicy piłki siatkowej, którzy w swojej dyscyplinie osiągnęli mis-trzostwo. I właśnie na takich ludzi - czempionów w danej kategorii - stawia Reebok.

-    Reebok pracuje z najlepszymi sportowcami, mistrzami w swojej dyscyplinie. Jednym z nich w #teamReebok jest Joanna Jędrzejczyk. Teraz dołączają do niej Karol Kłos i Andrzej Wrona. Tak mocnego składu jeszcze nie było! - dodaje Eliza Godzimirska.

Sportowcy zaś doceniają podejście Reebok do aktywności fizycznej oraz podkreślają, że bliska jest im filozofia marki, która - jak zauważają - wpisuje się również w sport drużynowy.

- Ćwiczymy intensywnie na boisku, ale także poza nim. Trening funkcjonalny pozwala nam utrzymać wysoką formę w trzech wymiarach - fizycznym, mentalnym i społecznym - które są ważne zarówno dla nas, jak i dla marki Reebok. I za to ją cenimy. Za podejście do aktywności fizycznej, które wyraża się poprzez ciężki trening. - przyznają Wrona i Kłos.

Podczas wydarzenia Reebok 5/2/7, które odbyło się w prestiżowej lokalizacji - Ufficio Primo w Warszawie - Andrzej Wrona i Karol Kłos, w roli kapitanów swoich drużyn, poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o mistrzowskie rezultaty uzyskane w 527 sekund. A dlaczego właśnie w 527 sekund?

  • 5 - to pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok ACTIVCHILL, które dają uczucie przyjemnego chłodu nawet podczas najbardziej intensywnego treningu.
  • 2 - to dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok - Andrzej Wrona i Karol Kłos.
  • 7 - to siódma odsłona najlepszego obuwia treningowego – Reebok Crossfit ® NANO 7 dedykowanego najbardziej intensywnym treningom.


Oprócz udziału w spotkaniu 5/2/7 Andrzej Wrona i Karol Kłos będą zaangażowani także w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do stawania się lepszą wersją siebie poprzez różnicowanie form treningów i próbowanie nowych aktywności. Kolejne odsłony wspólnych działań Reebok x Kłos & Wrona już wkrótce!

Fot. Reebok International Ltd.
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat