To właśnie powód, dla którego marka Nutrilite™, nr 1 na świecie wśród marek witamin i suplementów1, opracowała produkty specjalnie z myślą o wsparciu millenialsów w ich intensywnym życiu. Odporność to najważniejsza z potrzeb mam i kobiet z pokolenia millenialsów. 20% Europejek w wieku od 25 do 40 lat martwi się kondycją swojego układu odpornościowego2. Stres, brak snu i niezrównoważona dieta mogą go osłabiać, potrzebuje on więc szybkiego i praktycznego wsparcia. 67% mam z pokolenia millenialsów wróciło do pracy po urodzeniu dziecka3, w efekcie czego mają więcej obowiązków niż kiedykolwiek wcześniej.
Do sprzedaży wchodzi właśnie Nutrilite™ Immuno - drugi produkt z nowej serii dedykowanej millenialsom, który, dzięki wspaniałemu smakowi i poręcznemu formatowi żelków4, w łatwy sposób włączymy do codziennej diety. Nutrilite™ Immuno łączy podstawowe substancje odżywcze z innymi, starannie dobranymi składnikami takimi jak cynk, witamina C i wyciąg z czarnego bzu, które zapewniają codzienne wparcie w utrzymaniu ogólnego dobrostanu w dzisiejszych trudnych i pełnych napięć czasach.To również produkt naturalny: bez sztucznych barwników, konserwantów, glutenu ani laktozy. Ze względu na to, że nie zawiera skałdników pochodzenia zwierzęcego, jest też odpowiedni dla wegetarian i wegan.
Nutrilite™ Immuno
Dlatego Nutrilite™ Immuno to produkt o formule szybkiej, prostej i wygodnej do przyjmowania. Soczyste, praktyczne żelki o smaku malinowym5 nie wymagają popijania i można je przyjmować wszędzie i o każdej porze. Suplement zawiera:
Nutrilite™ Immuno
To jeszcze nie koniec! Już wkrótce znacznie więcej propozycji od Nutrilite™ wychodzących naprzeciw potrzebom millenialsów!
1 Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i sumplementów diety, % udział w sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.
2 Żródło: Badanie Ipsos dotyczące problemów ze zdrowiem.
3 Źródło: Badanie nt. odżywiania ‘Nutrition U&A study GIM’, N=289 kobiet w wieku 28-38 lat, posiadających dzieci, z Włoch, Polski
i Ukrainy, 2020 r.
4 Postać żelków, zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)
5 Postać żelków, zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)
Fot. Amway
Informacja prasowa