Parfois startuje z kampanią "Butterfly Effect"

Opublikowano: 2019-10-07
2. EDYCJĄ KAMPANII „BUTTERFLY EFFECT” OD PARFOIS.
Chusta Okolicznościowa od Parfois z kolekcji Butterfly Effect, której zysk ze sprzedaży jest w 100% przekazywany na rzecz instytucji wspierających chorych na raka, powraca w drugiej edycji.

Portugalska marka z akcesoriami wierzy, że małe gesty mogą zmieniać świat. Mając na względzie to przesłanie oraz chcąc wesprzeć kobiety chore na raka piersi, narodziła się druga edycja tej kampanii społecznościowej.

Przedmiotem, który został wybrany na symbol jedności, jest chusta, wypełniona motywami wzorowanymi na motylach. Zaprojektowana w dwóch wzorach o różnym kolorze, symbolizuje ideę, wedle której wszyscy mamy moc zmieniania świata małymi gestami. Przyczyna i skutek.

Chusta, która została wykonana w dwóch wersjach - z polisatyny i bawełny, będzie dostępna w sprzedaży w wybranych sklepach stacjonarnych oraz online od 14 października – to miesiąc, w którym obchodzi się Światowy Dzień Raka Piersi.

Całość sprzedaży w Polsce będzie przekazana w 100% na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Inicjatywa ma także miejsce w czterech innych krajach: w Portugalii, we Włoszech, we Francji i w Hiszpanii.

UDZIAŁ:

  • Modelki: Marie Lowes, Johanna Defant, Bianca Fisher, Hebe Flury
  • Zdjęcia: Wai Lin Tse
  • Współpraca: Tânia Dioespirro

Fot. Wai Lin Tse
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
gggasd