Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Nowe warianty smakowe wody Perrier.
Legendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.

Perrier, francuska marka premium naturalnej wody mineralnej, należąca do Nestlé Waters, intensyfikuje działalność w Polsce. Marka wprowadza dwa napoje gazowane na bazie naturalnej wody mineralnej Perrier (jej zawartość to 99,9%): o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. To najlepiej sprzedające się warianty na świecie. Znakomicie gaszą pragnienie również dzięki wysokiemu nasyceniu dwutlenkiem węgla. Przy komponowaniu składu wykorzystano naturalne aromaty; żaden z wariantów nie zawiera cukru. Oba produkty będą dostępne od początku września w sieci sklepów Żabka w eleganckich, smukłych puszkach o pojemności 250 ml.

- Perrier to globalna ikona wśród marek wód premium, obecna w 140 krajach. Kultowa zielona butelka, której tradycja sięga 1863 roku, jest bardzo dobrze rozpoznawana również w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki Perrier. - Swój charakter zawdzięcza nie tylko unikalnym walorom, ale i wizerunkowi: jest zaskakująca, oryginalna, a przy tym elegancka i naturalna. Postanowiliśmy wesprzeć wprowadzenie nowych wariantów smakowych uruchomieniem profilu marki na Instagramie oraz kampanią, do której zaprosiliśmy influencerów podzielających wartości marki.

Profil perrierpolska wystartował w sierpniu, równolegle ruszyła współpraca z influencerami, mająca na celu wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Perrier w Polsce.

- Marka Perrier pozycjonowana jest jako produkt dla ludzi, którzy lubią się wyróżniać, aktywnie spędzają czas i potrzebują znakomitego orzeźwienia. Są społecznie zaangażowani, a jeśli nie mogą spotykać się z przyjaciółmi, pozostają z nimi w stałym kontakcie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trochę szaleni, zaskakujący, nie znoszą nudy – dodaje Marta Foryś-Ząbczyńska – Na tej podstawie zaprosiliśmy do współpracy 12 instagramerek i instagramerów: naturalnych ambasadorów marki.

Efekty współpracy – w tym fantazyjnej sesji zdjęciowej, zrealizowanej w baśniowej scenerii – można oglądać na kontach takich influencerów, jak: Oliwia Bugała (CheersMyHeels), Kamil Owczarek (kamilowczarek), Kasia Osipowicz (osipowiczka), Artur Golec (artgolec), Rafał Wiewióra (raff_wie), Basia Kaszuba (bu.sia), Damian Rezlerski (damian_rezlerski), Konrad Pondo (konradpondo), Agata Sawicka (agasava), Michał Kalcowski (majkel_kalcowski), Paulina Twardowska (dry.risers), Maja Janowska (majajanowska).

Kampania została zainicjowana w Polsce i jest realizowana przez lokalny oddział Nestlé. Wspierają ją partnerzy: dom mediowy UMT, agencja 4uture, Tomek Małek – ekspert w dziedzinie miksologii oraz mistrz świata w sztuce flair. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek.

Fot. Nestlé
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat