Plac Trzech Krzyży 3 /4 zmienia się w Moliera 2

Kolejny Salon sieci luksusowych butików w Warszawie.
W piątek 1 maja, warszawski Salon Pl. Trzech Krzyży 3 /4 zostanie włączony do sieci luksusowych butików Moliera 2.

Salon Plac Trzech Krzyży 3 /4 tworzący swoją renomę wśród Warszawskich butików z luksusową odzieżą w Warszawie od 2011 roku, znajdzie się teraz pod szyldem Moliera 2.

Moliera 2 to sieć luksusowych butików, a także prężnie działający sklep internetowy, oferujące swoim klientom projekty światowych Domów Mody. Uwielbiane przez gwiazdy Salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Od maja tego roku dla klientów Moliera 2 otwarta zostanie kolejna lokalizacja w Stolicy.

- Jesteśmy dumni, że dzięki dekadzie ciężkiej pracy Salony Moliera 2 stały się tak rozpoznawalne na mapie Polski. Widzimy jak bardzo Klienci identyfikują się z marką Moliera 2, dlatego postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i włączyć Plac Trzech Krzyży 3 /4 do sieci butików Moliera 2. Dzięki temu nasza komunikacja z klientami stanie się bardziej przejrzysta i efektywna a zaufanie do sprawdzonego serwisu – nadal kultywowane.” – mówi Agnieszka Majczyk, PR & Marketing Director.

Nowy Salon Moliera 2 znajduje się w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc w Warszawie – na Placu Trzech Krzyży; na ulicy Hożej 1, róg Mokotowskiej. Na trzech piętrach przedwojennej kamienicy znalazły się ekskluzywne damskie, męskie oraz dziecięce kolekcje najsłynniejszych Domów Mody z całego świata. Asortyment Salonu skierowany jest do całej rodziny.

Od 1 maja klienci wchodzący na stronę PlacTrzechKrzyzy, zostaną przekierowani do sklepu internetowego Moliera2. Znajdą tam ponad 150 marek damskich, męskich oraz dziecięcych m. in. Balmain, Burberry, Christian Louboutin, Isabel Marant czy Kenzo.

- Najważniejsi są dla nas Klienci, dlatego staramy się, aby rebranding nie wiązał się z koniecznością zmiany ich przyzwyczajeń. Karty lojalnościowe, konta Klientów czy bony prezentowe, które zostały wydane dotychczas, będą obowiązywać także w Salonie Moliera 2 i na stronie internetowej – dodaje Agnieszka Majczyk, PR & Marketing Director.

Fot. Moliera 2
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat