Polacy stawiają na zdrową żywność

Nowości w ofercie sklepu Clean Eating.
Rośnie zainteresowanie polskich konsumentów ekologicznymi produktami żywnościowymi. Zdaniem ekspertów to efekt pandemii koronawirusa i globalnej zmiany w trendach żywieniowych. W ślad za zwiększonym popytem i rosnącą sprzedażą żywności on-line, szwedzka marka Clean Eating wprowadziła na polski rynek nowe produkty, znacząco zwiększając dostępny asortyment.

W ofercie Clean Eating znalazły się ekologiczne orzechy laskowe, włoskie, migdały oraz orzechy nerkowca. Rozszerzenie oferty o te produkty to przede wszystkim chęć odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na półprodukty do pieczenia ciast, czy przygotowywania zdrowych i pełnowartościowych posiłków.

- Decyzja o wprowadzeniu na rynek nowych produktów naszej marki to nie tylko efekt obserwacji preferencji zakupowych naszych klientów, ale również bacznego analizowania trendów globalnych. Widzimy co się dzieje w Szwecji i państwach skandynawskich i chcemy, żeby nasi polscy klienci również mieli dostęp do zdrowych i ekologicznych produktów, szczególnie teraz, gdy troska o zdrowie zajmuje tak ważne miejsce w hierarchii potrzeb każdego z nas - tłumaczy Ewelina Polańczyk, odpowiedzialna za rozwój i portfolio produktowe marki Clean Eating.

Z myślą o wszystkich, którzy w czasie pandemii zdecydowali zmienić sposób odżywiania i większy nacisk położyli na aktywność fizyczną, w rozszerzonym portfolio produktów Clean Eating znalazły się m.in. makarony: marchewkowy, szpinakowy i noodle. Niskokaloryczny makaron Konjac to produkt bardzo popularny m.in. w krajach azjatyckich. Nie zawiera cukru, tłuszczy, skrobi, białka, jest za to bogaty w rozpuszczalny w wodzie błonnik. Doskonale sprawdza się w przypadku diet odchudzających jako alternatywa dla tradycyjnego makaronu. Jest również odpowiedni dla diabetyków, uczulonych na soję, wegetarian, vegan, jak też osób z nietolerancją pszenicy lub na diecie bezglutenowej.

Ważnym punktem rozszerzonej oferty Clean Eating jest seria bezcukrowych dżemów: z czarnej porzeczki, truskawkowego, jagodowego i malinowego. Uzupełnieniem oferty eko-produktów oferowanych przez firmę są dwa rodzaje kombuchy: ogórek i kolendra oraz acerola i imbir. Lekko gazowana, ekologiczna kombucha to napój ze sfermentowanej organicznej herbaty, wytwarzany całkowicie bez dodatków, zawierający żywe kultury bakterii, probiotyki i enzymy. Kombucha to prastary środek leczniczy – naturalny napój probiotyczny na bazie fermentowanej herbaty z tzw. “japońskim grzybem herbacianym”. Polecany w codziennej diecie jako źródło kwasów organicznych.

- Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie powstają z myślą o klientach, którzy żyją zdrowo lub zamierzają podjąć wyzwanie takiego kształtowania swojej diety i nawyków żywieniowych, żeby troszczyć się o swoje zdrowie. Dlatego też na początku 2021 r. wprowadziliśmy produkty, które z sukcesem są stałym elementem oferty dla klientów w Skandynawii - wyjaśnia Katrin Zytomierska, założycielka i dyrektorka zarządzająca Clean Eating, popularna szwedzka prezenterka telewizyjna.

Fot. Clean Eating
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat