Uprawiamy seks po raz pierwszy dopiero po skończeniu 18 roku życia, zaś w pozostałych krajach średnia wynosi 17 lat. Tylko co trzeci Polak przyznaje się do tego, że wysyłał swoje nagie zdjęcia przez komórkę, podczas gdy robi to 60% Francuzów. Raczej nie szukamy partnerów na Facebooku i nie uprawiamy cyebrseksu.
Powyższe dane pochodzą z badań przeprowadzonych przy okazji wprowadzenia na rynek nowych prezerwatyw Unimil SKYN. Mają one zrewolucjonizować seks z prezerwtywą, zapewniając bardziej naturalne doznania, co potwierdzone zostało badaniami klinicznymi. Prezerwatywy Unimil SKYN stworzone w unikalnej technologii Sensoprene, z ledwie wyczuwalnego, nielateksowego materiału sprawią, że nareszcie poczujesz się tak, jakbyś nie miał nic na sobie.
Ankieta przeprowadzona na zlecenie Unimil SKYN wykazała również, że:
David Chaker, Dyrektor Marketingu EMEA w firmie Ansell, będącej właścicielem marki Unimil, mówi: "W Rewolucji Unimil SKYN" chodzi o żądanie lepszego seksu z prezerwatywą. My to rozumiemy. Prezerwatywy są swego rodzaju barierą. Psują nastrój. Jednak to wciąż jedna z najskuteczniejszych metod antykoncepcyjnych, ponadto chroni przed chorobami przenoszonymi drogą płciową. Prawie połowa mężczyzn i kobiet badanych w Europie pragnie prezerwatywy, która "dawałaby bardziej naturalne odczucia", a tych właśnie dostarcza Unimil - SKYN. Materiał wykonany w technologii Sensoprene, z którego wyprodukowane zostały prezerwatywy Unimil - SKYN, jest bezpieczną, bardziej przyjemną opcją dla obydwu płci."