W badaniu zostały poddane ocenie najbardziej popularne marki dostępne na polskim rynku. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa konsumentów, którzy zostali poproszeni o ocenę najczęściej kupowanych marek salami. Z listy niemal 20 marek, konsumenci wybrali 6 najbardziej popularnych – wśród nich Salami Sokołów.
Osoby biorące udział w badaniu, oceniały produkty odpowiadając na listę pytań, z wykorzystaniem 10-stopniowej skali Likerta. Poszczególnym pytaniom zespół badawczy przypisał określone wagi, a zwycięzca został wyłoniony na podstawie średniej ważonej dla każdej z analizowanych marek.
Salami Sokołów zajęło pierwsze miejsce w opinii klientów, zdobywając bardzo dobre noty praktycznie w każdej kategorii. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak „chemicznych ulepszaczy”. Doceniony został również szeroki asortyment Sokołowa w tej kategorii wędlin. W wynikach badania zaakcentowana także została przystępna cena sokołowskich wyrobów. Salami Sokołów zdobyło ponadto podium w kategorii „Stosunek jakości do ceny”. Co szczególnie ważne, konsumenci biorący udział w badaniu byli skłonni do rekomendacji tej marki swoim znajomym i przyjaciołom.
- Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów, które będą w pełni odpowiadały ich oczekiwaniom – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Uznanie konsumentów, wysoka ocena naszych produktów i deklaracja polecania naszej marki są więc dla nas szczególnie ważne. Pierwsze miejsce w konsumenckim teście salami daje nam ogromną satysfakcję.
Fot. Sokołów
Informacja prasowa