Przedpremierowy pokaz – RENAULT CLIO

Nowe Renault Clio.
Specjalny przedpremierowy pokaz nowego Renault Clio odbędzie się podczas ogólnopolskiego szkolenia dla managerów aut firmowych – Fleet Management Training, już 22 października br. we Wrocławiu

Na wszystkich uczestników tegorocznego szkolenia Fleet Management Training, czyli blisko 80 managerów aut firmowych z całej Polski, będzie specjalnie przygotowana przedpremierowa niespodzianka motoryzacyjna.  Renault Polska zademonstruje nowy, 5- drzwiowy model Clio IV w wersji Dynamique Energy TCe 90, w intensywnym kolorze czerwonym flame.  Zaprezentowany samochód to hatchback z turbodoładowanym, trzycylindrowym 90 – konnym silnikiem, wyposażonym w system Stop&Start o pojemności 898 cm3. Samochód będzie wyposażony w trzy atrakcyjne pakiety: Pakiet Look Passion (czerwona deska rozdzielcza, pakiet look w kolorze lśniącej wiśni z wstawkami chromowanymi, felgi aluminiowe), Pakiet Klimat Plus (klimatyzacja automatyczna i tylne szyby dodatkowo przyciemniane), PAKIET PREMIUM PLUS (szyby tylne regulowane elektrycznie, boczne lusterka elektrycznie składane, kamera cofania).

Nowe Renault Clio jest pierwszym seryjnym samochodem w pełni wyrażającym odnowę stylistyczną Renault, zapoczątkowaną przez Laurensa van den Ackera. Ten nowy miejski samochód Renault stanowi spełnienie obietnicy przeniesienia stylu i ładunku emocjonalnego, jaki niosą w sobie samochody koncepcyjne, na samochody produkowane seryjnie. Nowe Renault Clio zostało zaprojektowane w bardzo plastyczny sposób, kojarzący się ze zmysłowością i pożądaniem. Jego „umięśnione” kształty wyrażają dynamikę, która emanowała z concept caru DeZir. Żadnych ostrych, agresywnych kantów, same łagodne krzywizny, które budzą chęć dotknięcia - Laurens van den Acker, dyrektor ds. design. Najnowszy Renault Clio to przede wszystkim flagowy model nowej identyfikacji marki Renault (nowa ikona w gamie Renault), o bogatym i zaawansowanym technologicznie wyposażeniu seryjnym i opcjonalnym, najwyższym poziomie bezpieczeństwa, nowym dynamicznym i ekonomicznym silnikom, wysokiej jakości postrzeganej oraz niezawodności. Projektując ten model, Renault udało się z sukcesem połączyć w 5-drzwiowym nadwoziu dynamiczny design, do tej pory kojarzony tylko z wersjami 3-drzwiowywi i funkcjonalność 5-drzwiowego samochodu. Wchodząca obecnie do sprzedaży czwarta generacja Clio ma stać się kontynuacją sukcesu tego modelu − w nowej odsłonie. Samochody pojawią się w salonach pod koniec października. Ceny tego modelu zaczynają się od 40 950 zł.

Fot. Fleet Management Training
IP




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat