W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Reserved dla Kate

Opublikowano: 2017-08-03
Reserved dla Kate: marka Reserved ogłasza kampanię jesień/zima 17/18 z udziałem Kate Moss.
Reserved, najbardziej znana polska marka modowa, poinformowała dziś o wprowadzeniu na rynek światowy swojej kolekcji jesień/zima 2017/18 w ramach kampanii z udziałem supermodelki Kate Moss.

„Gdy idę tańczyć, wybieram najwyższe szpilki i najkrótszą sukienkę”, mówi. Nonszalancka, zbuntowana, stylowa. Ale zawsze prawdziwa. Taka jest Kate Moss, gwiazda najnowszej, bardzo prawdziwej, kampanii Reserved.

Kate… naturalnie
„Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej na fasony podkręcające seksapil jak koronkowe sukienki i bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur wkładając lakierowane marchewy, błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate… minimalistycznym, seksownym, zmysłowym. I tak stanęła przed obiektywem aparatu. Autentyczna. Swobodna. Naturalna. Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie Kate dla Reserved) jest tu znamienna.  Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”.

Czysty rock’n’roll
Tak mówią o niej fotografowie, styliści, redaktorzy. Zabawna, szczera, zbuntowana. Taka jest dziś i dokładnie taka była prawie trzy dekady temu gdy zaczynała karierę w świecie mody. Została odkryta mając zaledwie 14 lat na lotnisku JFK w Nowym Jorku kiedy wracała z rodzicami z wakacji na Wyspach Bahama. Jej kariera potoczyła się błyskawicznie. Furorę zrobiła już jej pierwsza sesja autorstwa Corinne Day dla magazynu The Face. Świat zakochał się w niej po słynnej kampanii Calvina Kleina, w której wystąpiła u boku Marka Whalberga. Jej rockowo - grunge’owy styl sprawił, że szybko okrzyknięto ją ikoną lat 90. Reklamowała dziesiątki domów mody od Chanel po Louis Vuitton i Versace. Kilkakrotnie pozowała do kalendarza Pirelli. Jest ulubienicą takich fotografów jak Mario Sorrenti, Jurgen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy duet Mert & Marcus. W 2007 roku magazyn Time umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób świata. Moss jest także stałym współpracownikiem brytyjskiego Vogue’a. Dziś ma 43 lata i wciąż nie zwalnia tempa bo jak mówi: „To grzech być zmęczoną”.

London calling
Wybór Kate na twarz marki nie jest przypadkowy. „Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska ikona mody, ale także światowa”, komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno - białe zdjęcia Kate przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70: nonszalanckich ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji. Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów jak Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami jak V Magazine, Interview, Porter czy włoski Vogue. I choć sesją zajęli się profesjonaliści, to na planie panowała rozrywkowa atmosfera. Bo jak mówi Kate: „Mama zawsze powtarzała mi: nie możesz wiecznie się bawić, na co ja odpowiadałam: ale dlaczego? dlaczego nie mogę non stop się bawić?”.

Fot. Reserved
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama