Ruszamy z Impulsem do szkoły

Rusz się człowieku. Ruszamy z Impulsem do szkoły.
Początek września w toku – wakacje to już tylko wspomnień czar …

Przełom sierpnia i września w Oficynie Wydawniczej „Impuls” sygnowany jest absolutnym bestsellerem oraz kilkoma nowościami, jednym z takich, o których każdy przynajmniej słyszał. Rusz się człowieku Urszuli Kierczak to długo wyczekiwany program wychowania fizycznego dla szkoły podstawowej. Na czym polega jego wyjątkowość? Urszula Kierczak należy do najbardziej rozpoznawalnych autorów w Impulsie, jej programy wychowania fizycznego (kolejno: dla szkoły podstawowej, gimnazjum i szkoły średniej) od lat cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Najnowsza, jeszcze gorąca publikacja zawiera natomiast propozycje m.in. dla objętej nowym programem klasy czwartej oraz dla właśnie utworzonych klas siódmych i ósmych, zgodne z tegorocznym rozporządzeniem ministra edukacji. Wersja papierowa, zawierająca rozkład materiału, plany pracy, standardy wymagań i zasady oceniania, jest komplementarna z Planem pracy WF dla klasy IV i VII w formacie PDF, również autorstwa Urszuli Kierczak. Śmiemy twierdzić, że ciężko o podobny pakiet na rynku wydawniczym, nic zatem dziwnego, że telefony w Impulsie od miesięcy się urywają.
Zapraszamy:  http://impulsoficyna.com.pl/aktualnosci/rusz-sie-czlowieku-premiera,1271.html

A skoro w temacie szkoły już jesteśmy, Impuls proponuje Państwu kolejną nowość, sytuującą się na pograniczu logopedii, psychologii klinicznej i pedagogiki specjalnej, w czym Impuls, jak zapewne nasi drodzy Czytelnicy pamiętają, zwykł się specjalizować. Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty to publikacja zbiorowa, powstała pod auspicjami Ewy Jeżewskiej-Krasnodębskiej oraz Barbary Skałbani, prezentująca interdyscyplinarne podejście do istoty zaburzeń neurorozwojowych, co wprost przekłada się na edukacyjne i – szerzej – społeczne uwarunkowania diagnozy i terapii. Praca ta, szeroki wachlarz prezentowanych w niej kwestii, porządkuje i ujmuje w karby zakres pracy logopedów i nauczycieli-terapeutów, których działania, normowane odgórnie, wpisują się w oświatowy system pomocy, począwszy od diagnozy zespołu Aspergera, przez wspomaganie ucznia z alergią w środowisku szkolnym, po kwestie pomocy logopedycznej dla dzieci cierpiących na padaczkę.
Zapraszamy:  http://impulsoficyna.com.pl/nowosci/diagnoza-i-terapia-w-pracy-logopedy-i-nauczyciela-terapeuty,1898.html

„Tak rozległy i silnie zróżnicowany przedmiot badań nie pojawił się do tej pory w żadnej z monografii naukowych opublikowanych nie tylko na polskim rynku wydawniczym” – brzmi zachęcająco? Ba! W takim razie zapraszamy do Impulsu! Na naszej stronie internetowej mogą się Państwo zapoznać z książką – jak już wiemy – niezwykłą: Mirosława Wawrzak-Chodaczek, pisząc Komunikację interpersonalną i masową. Wybrane teorie i praktyki, jedną publikacją odpowiedziała na wszystkie otwarte i ukryte potrzeby specjalistów zgłębiających tajniki teorii komunikacji społecznej, we wszystkich jej przejawach: kontaktach bezpośrednich, pośrednich, organizacyjnych, służbowych, masowych, międzykulturowych… Monografia składa się ze wstępu oraz z trzech części. Pierwsza stanowi podbudowę teoretyczną badań – zawiera opis teorii wyjaśniających zachowania w komunikacji bezpośredniej i pośredniej, a także uzasadnienie wyboru metody badawczej i osadzenia badań w określonym paradygmacie, charakterystykę problemów badawczych i grup badawczych. W części drugiej umieściłam interpretację wyników badań własnych. Część trzecia zawiera wyniki badań dotyczących komunikacji masowej.
Zapraszamy:  http://impulsoficyna.com.pl/nowosci/komunikacja-interpersonalna-i-masowa,1908.html

Zapraszamy!
Oficyna Wydawnicza „Impuls”
impulsoficyna.pl




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat