"Say It With A Shave"

Wirtualna wystawa marki Braun stworzona we współpracy z fotografem Johnem Rankinem.
Marka Braun nawiązała współpracę ze światowej sławy fotografem portretowym i modowym Johnem Rankinem, przygotowując wirtualną wystawę pod hasłem „Say it With a Shave”.

Tematem wystawy są osobowości mężczyzn wyrażane za pomocą wizerunku. Wystawa w formie wirtualnej galerii prezentuje fotografie 4 mężczyzn, a także samego autora zdjęć. Została stworzona z okazji wprowadzenia na rynek nowego portfolio golarek Braun – Series 5, Series 6 i Series 7.  

Wystawa „Say It With A Shave”
Odwiedzając wirtualną wystawę zdjęć autorstwa Rankina www.braunsayitwithashave.com możemy uchwycić sposób w jaki autor skupił się na unikalnych stylach zarostu, jako kluczowych elementach męskiej tożsamości. Odwiedzając wystawę, goście będą mieli okazję poznać wachlarz różnorodnych postaci: Tudor Laurini – włoska sensacja YouTube, tworzący pod pseudonimem Klaus. David Jakobs – berliński ekspert urodowy, mocno propagujący akceptację siebie, miłość i otwartość. Clé Hunnigan – kreatywny przedsiębiorca, znany ze swojego uroku i charyzmy. Jesus Gavilan – londyński model.

Rankin na temat wystawy: „Ta kampania w głównej mierze skupia się na wyglądzie męskiej twarzy. Dla większości mężczyzn zmiana stylizacji zarostu to ważny temat.
W ciągu 10 lat mojej obserwacji, sposób wyrażania siebie za pomocą stylu zarostu zyskał na popularności i jest stale rosnącym w siłę trendem wśród mężczyzn. Uważam, że wszyscy powinniśmy wyjść poza tę twardą, surową powłokę zewnętrzną i zacząć mówić o sobie i o tym, jak się czujemy. W takim właśnie kierunku powinniśmy rozwijać się jako mężczyźni”.

Nowe golarki Braun
Marka Braun wprowadziła golarki, które łączą w sobie przełomową technologię i zaawansowaną inżynierię mając na celu zapewnienie mężczyznom łatwego, gładkiego i delikatnego golenia. Zostały one stworzone po siedmiu latach badań, z udziałem 50 000 mężczyzn z całego świata. Innowacyjna i wszechstronna linia golarek została wyposażona w nasadki EasyClick, które wynoszą rytuał pielęgnacyjny na zupełnie inny poziom. Golarka nie służy już tylko do golenia na gładko, ale za jej pomocą wystylizujemy zarost, a nawet oczyścimy twarz. John Rankin od dawna korzysta z urządzeń Braun, które stanowią nieodłączną część jego rutyny pielęgnacyjnej: „Marka Braun zawsze była obecna w moim domu i jest dla mnie gwarancją najwyższej jakości”. Jak wielu mężczyzn, jako chłopiec zaczął od obserwowania swojego taty używającego golarek Braun. Dziś nieodłącznym elementem jego codzienności jest golenie twarzy każdego poranka z pomocą Braun Series 7.

John Rankin Waddell – brytyjski fotograf i reżyser, współzałożyciel Dazed & Confused Magazine. Znany z fotografowania gwiazd, takich jak Madonna, David Bowie czy Kate Moss oraz portretowania Elżbiety II. Jego prace ukazały się w najbardziej prestiżowych magazynach jak GQ, Vogue i Marie Claire.

Badania Braun
Na podstawie ankiety przeprowadzonej przez markę Braun na próbie 7 000 mężczyzn z całego świata potwierdzono, że ponad połowa (60%) modyfikowała swój styl zarostu w celu głębszej ekspresji swojej osobowości. Powodem przeprowadzenia badań było wprowadzenie na rynek nowego portfolio wszechstronnych golarek, które umożliwią mężczyznom osiągnięcie dowolnego stylu.

Fot. Braun
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat