Skuteczne odchudzanie

Opublikowano: 2020-10-15
Jak skutecznie schudnąć?
O czym musisz pamiętać, by stracić na wadze i świetnie się czuć w swoim ciele?

Siedzący tryb życia, ciągły stres i niezbilansowana dieta, to bardzo popularne błędy jakie popełnia dzisiejsze społeczeństwo. Chęć zmiany siebie i swoich przyzwyczajeń jest już pierwszym krokiem na drodze do sukcesu. Jeżeli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie też już na niej jesteś. Co jednak zrobić, by wytrwale nią podążać? Jakie przeszkody spotkasz na tej drodze, które będą Ci utrudniać zadanie i jak je pokonywać?

Prawidłowe nawyki żywieniowe

Podstawą każdego odchudzania jest dieta. To, co jemy ma ogromny wpływ na nasz stan zdrowia, a także wygląd zewnętrzny. Choć wiele zależy od genów, jednym łatwiej, innym trudniej przychodzi schudnąć, nie sposób zaprzeczyć, by spożywane pokarmy nie odgrywały tu pierwszoplanowej roli.

Poważnym, a niestety często powtarzanym błędem, jest wprowadzanie od razu bardzo restrykcyjnej diety, wykluczanie z niej całkowicie cukrów, tłuszczy, niejednokrotnie wszystkich produktów mięsnych i ogólnie głodzenie się. Bywa, że osoba otyła, nagle zaczyna dostarczać organizmowi połowę swojego zapotrzebowania kalorycznego. Kończy się to szybką rezygnacją lub nawet interwencją lekarską.

Bardzo ważne jest właściwe zaplanowanie diety w taki sposób, który będzie dla Ciebie bezpieczny. Posiłki powinny być zbilansowane tak, by dostarczać Ci wszystkich składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Warto w tym celu udać się do dietetyka lub trenera personalnego, który ma wiedzę z zakresu żywienia. Biorąc pod uwagę Twoją wagę, wiek, płeć, tryb życia i aktywność fizyczną, taka osoba rozpisze Ci dietę, która będzie indywidualnie dostosowana do Twoich potrzeb. Realizując ją, nie będziesz głodować, a nauczysz się zdrowo odżywiać.

Mówi się o zmianie nawyków żywieniowych, bo niektóre z nich prawdopodobnie będą musiały zniknąć na zawsze. Na ich miejsce muszą wejść nowe. Tylko w ten sposób utrzymasz zgrabną sylwetkę, bez obaw o efekt jojo.

Trening odchudzający

Redukcja tkanki tłuszczowej wymaga właściwie dobranych i zróżnicowanych ćwiczeń. Najważniejszą zasadą jest tu systematyczność. Tylko dzięki niej masz szansę szybko zauważyć rezultaty. Będą one tym bardziej spektakularne, im bardziej zróżnicowane treningi będziesz realizować. W przypadku odchudzania, koniecznie powinny się w nich znaleźć ćwiczenia cardio, siłowe oraz interwały. Pierwsze z nich podniosą Twój metabolizm, przyspieszą tętno oraz oddech, dzięki czemu mięśnie zostaną wystarczająco dotlenione.

Ćwiczenia siłowe wzmocnią mięśnie. Kobiety często boją się tego typu treningów, wyobrażając sobie od razu napięte kulturystki. Naprawdę nie jest łatwo osiągnąć ich wygląd. Regularne ćwiczenia siłowe w odpowiedniej dawce poprawią Twoją sylwetkę, postawę, ujędrnią ciało, a nawet pomogą spalać tłuszcz w ciągu nocy, kiedy śpisz.

Trening interwałowy, to świetny sposób na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji. Ćwiczenia wykonywane są naprzemiennie w bardzo szybkim i spokojnym tempie. Organizm spala, a potem ma czas odpocząć, choć również aktywnie.

Jeżeli chcesz zacząć dbać o siebie, swoje zdrowie, samopoczucie i zrobić to skutecznie, zwróć się po pomoc do doświadczonej osoby. Trenerka personalna online, to osoba, która pozwoli Ci szybko osiągnąć rezultaty. Warto skorzystać z rad Naomi Tamper. Ona była taka jak Ty, więc świetnie rozumie Twoje dylematy i problemy. Podpowie Ci jak schudnąć, gdzie szukać motywacji, rozpisze Ci indywidualną dietę oraz plan treningowy dostosowany do Ciebie i Twoich potrzeb.

Fot. Materiały zewnętrzne




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat