Słodkie Święta

Słodkie Święta z E.Wedel.
Marka E.Wedel co roku wprowadza na rynek specjalne, świąteczne portfolio, w skład którego wchodzą kultowe wyroby w zimowej odsłonie i okazjonalne nowości.

Ten wyjątkowy, radosny czas umilają nie tylko wedlowskie słodycze wsparte zintegrowaną kampanią marketingową, ale również szereg atrakcji, jakie marka przygotowuje dla konsumentów.

W ramach zintegrowanej komunikacji oferty Bożonarodzeniowej od E.Wedel prowadzona jest kampania telewizyjna w głównych stacjach TV, w kanałach niszowych oraz w blokach reklamowych wspierających szczytne cele, tj. Mikołajkowy Blok Reklamowy na antenie Polsatu czy Reklama Dzieciom TVP. Ponadto marka obecna jest w prasie drukowanej, w Internecie (display), na nośnikach cyfrowych oraz w sieci kin Helios, Multikino oraz Cinema City.

Bohaterem kampanii świątecznej E.Wedel jest przybysz z kosmosu – Wargorr, który nie umie jeszcze obchodzić ziemskich świąt.

Nieporadny Wargorr za pośrednictwem kanałów w mediach społecznościowych marki rzuca ludziom liczne wyzwania – jak napisać list do Mikołaja, jak zapakować prezent czy który ze świątecznych symboli jest najważniejszy.

Marka wprowadziła w tym roku nowy format – tygodniowy live streaming na Facebook’u z zagadkami dotyczącymi wymarzonych prezentów Wargorra. Rysowanie na żywo, do którego został zaproszony ZUCH Rysuje, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem użytkowników social media. Przez 5 dni trwania kampanii, kalambury zostały wyświetlone ponad 850 tys. razy, a fani zostawili blisko 35 tys. komentarzy!

Zadania od Wargorra dotarły również do social influencerów, którzy pomagają kosmicznej postaci odnaleźć się na ziemi i spędzić radosne święta. Oczywiście z dużą ilością wedlowskiej czekolady.

Wsparciem dla świątecznego portfolio produktów od E.Wedel są liczne działania niestandardowe. W wybranych galeriach handlowych odbywa się pakowanie prezentów oraz przygotowywanie dedykowanych zawieszek przez profesjonalnych kaligrafów współpracujących z marką, a w perfumeriach Douglas oferowany jest świąteczny sampling Wedlowskich Deserów.

Ponadto, jak co roku przed świętami E.Wedel zaprosił miłośników słodkości do udziału w Czekoladowym Weekendzie oraz rozświetlił swoją siedzibę zimowymi iluminacjami czyniąc tym samym najbliższe otoczenie jeszcze bardziej kolorowym i radosnym. A dla tych konsumentów, którzy nie mogli odwiedzić najsłodszej fabryki w kraju marka przygotowała specjalną wystawę czekoladowych rzeźb w Blue City.

W tym roku E.Wedel jest także jednym z partnerów Zimowego Narodowego i towarzyszy mieszkańcom Warszawy w zimowym szaleństwie na łyżwach.

Fot. E.Wedel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat