„Śniadania, że u la la” z marką BelVita

Mateusz Gessler nowym ambasadorem Belvity
BelVita ogłosiła nowego ambasadora.

Znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler będzie promował nową kampanię marki pod hasłem „Śniadania, że u la la”, nawiązującą do pysznych poranków.

BelVita – sposób na poranek we francuskim stylu
Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło „Śniadania, że u la la” oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji – miejsca, gdzie ceni się pyszne śniadania. Właściwości belVity sprawiają, że może być ona pysznym sposobem na pyszny poranek. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzą zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie.  Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.

Mateusz Gessler ambasadorem marki
Wraz ze startem nowej kampanii, marka belVita ogłosiła nowego ambasadora. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał wiele kulinarnych trendów.

Dla Francuzów ważne jest jedzenie pełnowartościowych posiłków. To z kolei bardzo dobrze wpisuje się w filozofię belVity, która znakomicie sprawdzi się jako poranny wybór – tłumaczy Mateusz Gessler.

Fot. Mondelez Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat