Stevie Awards dla Pasażu Tesco!

Opublikowano: 2020-09-10
Kampania „20 lat Pasaży Tesco” z nagrodą.
Centra Handlowe Pasaż Tesco po raz kolejny znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2020, zdobywając brązową statuetkę w kategorii „Branded Content Campaign of the Year” za kampanię z okazji „20 lecia Pasaży Tesco”.

Konkurs Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od 17 lat.

Statuetką w kategorii „Branded Content Campaign of the Year” została wyróżniona kampania „20 lat Pasaży Tesco” z udziałem czołowych polskich Gwiazd i Influencerów realizowana z agencją Platinium Cast.

Z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku Pasaże Tesco w ramach kampanii przygotowały atrakcje dla swoich klientów. W wybranych lokalizacjach zostały zorganizowane urodzinowe eventy poprzedzające kulminacyjne wydarzenie, które zwieńczało celebrację jubileuszu. Specjalnie na tę okazję powstał również film kampanijny w którym gwiazdy (Natalia Siwiec, Dorota Gardias i Małgorzata Rozenek-Majdan) podzieliły się swoimi wspomnieniami związanymi z Pasażami Tesco oraz opowiedziały o swoich marzeniach, jakie miały 20 lat temu. Ambasadorem jubileuszu był Mateusz Gessler, który poprowadził warsztaty kulinarne dla dzieci w jednym z Pasaży Tesco a także był gościem honorowym kolacji zorganizowanej dla zwycięzców konkursu „20 lat RAZEM” w Londynie.

Nagrody Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie doceniło szczególnie dla nas ważną kampanię z okazji 20 lecia Pasaży Tesco w Polsce. – komentuje Łukasz Kędzior - MARKETING MANAGER  W DZIALE ZARZĄDZANIA PASAŻAMI HANDLOWYMI TESCO POLSKA.

W tym roku nagrody International Business Awards przyznano po raz siedemnasty. Centra Handlowe Pasaż Tesco zdobyły do tej pory 4 statuetki za projekty: kampania „Poznaj bliskiego sąsiada”, cykl eventów „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” oraz kampanię wizerunkową „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” z Ambasadorami marki oraz za event „Fabryka Swetrów Świątecznych”. Zdobyliśmy 5 statuetek do tej pory – piąta za projekt CSR-owy „Wspólna Przestrzeń”.

Fot. Platinium Cast
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat