W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Stres – jak sobie z nim radzić naturalnie?

Opublikowano: 2017-10-25
Radź sobie ze stresem naturalnie!
Długotrwały stres to coś, co dotyka obecnie coraz więcej osób.

Życie w ciągłym biegu, nieprzerwane telefony z pracy, liczne obowiązki w domu i brak czasu na odpoczynek czy relaks to główne przyczyny coraz większego stresu. Ten tymczasem nie tylko źle wpływa na nasze samopoczucie, ale też stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia. Jak jednak chronić się przed negatywnymi skutkami stresu, które dotyczą coraz większej ilości osób?

Aktywność fizyczna
Każdy sportowiec potwierdzi, że wysiłek fizyczny dostarcza zastrzyku endorfin. Sport i aktywność fizyczna - nawet jeśli trwają krótko - mają pozytywny wpływ na organizm. Siedzący tryb życia wiąże się z niedotlenieniem, nadwagą, problemami z kręgosłupem i wzrokiem, tymczasem wystarczy kwadrans spaceru dziennie, by poprawić samopoczucie i inaczej spojrzeć na codzienne problemy, a także rozluźnić napięte mięśnie. Nie masz czasu na sport? Wysiądź przystanek wcześniej z autobusu, gdy jedziesz do pracy.

Kwadrans dla siebie
Jeśli w ciągu dnia brakuje ci czasu na relaks lub zajęcie się sobą, postaw na odpoczynek w wersji "instant". Wystarczy 15 minut, by ciało i umysł odpoczęły. Odłóż wszelką elektronikę i usiądź z herbatą lub kawą. Poświęć ten czas na medytację. To nic trudnego. Wystarczy skoncentrować się na oddechu. Nabierając powietrze, wyobraź sobie, że każdy kolejny wdech napełnia się spokojem i energią. Wyobraź sobie, jak powietrze dociera do każdego zakamarka ciała i rozluźnia napięte mięśnie. Takie ćwiczenie możesz wykonywać wszędzie, gdzie znajdziesz chwilę czasu dla siebie.

Zbilansowana dieta
Jesz śniadanie w biegu, pijesz kawę za kawą, a posiłki jesz nieregularnie? Taka dieta bardzo obciąża organizm, któremu brakuje składników odżywczych i energii. To także dieta, która wypłukuje magnez z organizmu, tymczasem to jego niedobory wpływają na rozdrażnienie, kłopoty z koncentracją i obniżony nastrój. Równie ważna jest witamina D, której niedobór zmniejsza odporność na stres. Brakuje jej szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też pomyśl o braniu spiruliny - przyswaja się aż w 85-90%, a do tego jest bardzo bogata w witaminy D i B12.

Niezastąpione w walce ze stresem składniki
Jest wiele produktów pomagających w redukowaniu stresu i neutralizujących jego negatywne efekty. Najbardziej znana jest melisa, która dzięki terpentynie. Wspomaga układ nerwowy i pomaga wyciszyć się oraz zrelaksować. Podobnie działa szafran, który pomaga w zasypianiu i zwiększa w organizmie stężenie serotoniny i dopaminy, odpowiadających za dobre samopoczucie. Na udany relaks i spokój wpływa także lawenda, której olejki eteryczne mają udowodnione działanie uspokajające.

Sposób na złagodzenie stresu
Jeśli chcesz zadbać o swój organizm, wybierz produkty o udowodnionym medycznie działaniu. Najpierw upewnij się, że suplementy opierają się na naturalnych, łatwo przyswajalnych składnikach. Po drugie, sprawdź czy biologicznie czynne substancje pochodzą z bezpiecznych upraw. Niech suplement stymuluje prawidłową pracę układu nerwowego i zwiększa wytrzymałość organizmu, a także wspiera produkcje serotoniny i dopaminy.

Produktem spełniającym te wymagania jest ProRelaxin. Jak twierdzi doktor Piotr Kardasz, jest to suplement, który skutecznie wzmacnia układ nerwowy, przy równoczesnym eliminowaniu stanu zmęczenia umysłowego. Spirulina, sproszkowane szyszki chmielu i liście melisy, a także ekstrakt z kwiatów lawendy oraz kwiatów szafranu oraz ekstrakt z korzenia Maca i L-Tryptofan - to wszystko sprawia, że ProRelaxin jest naturalną i sprawdzoną odpowiedzią na pytanie o walkę ze stresem.

Fot. Duolife
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama