Fani artystki po nowym wideoklipie mogą spodziewać się prawdziwych fajerwerków – Katy Perry po raz kolejny pokazuje, jak w zabawny sposób łączyć muzykę z modą i pysznym jedzeniem.
Klip nakręcony w charakterystycznym dla Katy Perry stylu pokazuje „dziewczynę z Kalifornii”, która otwiera kurierowi Pyszne.pl drzwi do swojej przypominającej domek dla lalek rezydencji. Gdy kurier wręcza Katy zamówiony posiłek, widzowie ruszają w szaloną podróż po jej fantastycznym świecie, w którym nie brakuje wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań.
Katy słynie z zamiłowania do ekscentrycznej mody. Dowiodła tego choćby na after party Met Gala 2019, gdzie pojawiła się przebrana za hamburgera. W nowym wideo olśniewa dziewięcioma kreacjami. Każda inspirowana jest jej ulubionym daniem. Wideoklip pokazuje Katy jedzącą makaron w dwuczęściowym kostiumie Moschino ozdobionym sadzonymi jajkami, delektującą się kanapką w biustonoszu zrobionym z sałaty z błyszczącymi cekinami czy też lodami w wykonanej na zamówienie sukience w kształcie tortu. Co istotne, artystka jest współautorką muzyki i słów do utworu.
– Współpraca z Pyszne.pl dała mi mnóstwo radości, a przy tym była czymś najzupełniej naturalnym. Tak się składa, że na większości moich płyt ze wszystkich etapów mojej kariery obecne są podteksty kulinarne: truskawki, miętówki, a ostatnio nawet muchomory. Zamawianie jedzenia z dowozem to dla mnie częsty scenariusz na sobotnią noc. W klipie jest wszystko, co daje mi życiową radość: żywe, jasne kolory, dzikie stroje, językowe gry słowne z jedzeniem w roli głównej i wpadająca w ucho melodia – powiedziała Katy Perry.
– Katy Perry to gwiazda światowego formatu, a jej skora do żartów natura pasuje do naszej marki. Zabawne teksty o kulinarnych zachciankach przypominają o ogromnej różnorodności potraw dostępnych w serwisie Pyszne.pl. Nie chodzi tylko o ucztowanie w piątkowe wieczory. Odnotowujemy wzrost popytu na dostawy w porze śniadania, lunchu, w środku tygodnia, a nawet późnym wieczorem. Dlatego wszyscy, którzy tak jak Katy mają ochotę na miskę jagód acai na śniadanie, margheritę z dodatkowym serem czy choćby kanapkę po powrocie z imprezy, znajdą je na Pyszne.pl – komentuje nowe partnerstwo Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.
Tekst piosenki: “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”
♫ Ding dong, Ring a ding ding ding dong
♫ Czy ktoś powiedział Pyszne.pl
♫ Chcę curry talerz cały (z chlebkiem naan)
♫ Dużą porcję wezmę sobie (nikomu ani słowa)
♫ Açai pyszne są, wiadomo
♫ O tak, tak, zamawiam z dostawą do domu
♫ Małe sushi do seansu być musi
♫ A sałatka do śpiewania mnie nastraja
♫ Zakręcone lody żeby się ochłodzić
♫ California girl - trzeba jej dogodzić
♫ Gdy produktów brakuje, apka mnie poratuje
♫ Zamawiam to co chcę, kiedy chcę
♫ Z podwójnym serem pizzę zaraz zjem
♫ Pobierz teraz na telefon, wybierz, kliknij i już
♫ Liczę raz, dwa, trzy… moje latte na potrójnym puka prosto do drzwi
♫ Z klubu wracam (jem kanapkę)
♫ Jeszcze w wannie (bo mam chrapkę)
♫ Kurczak w sosie? Biorę porcje cztery
♫ Smacznego życzy Wasza Katy Perry
♫ Czy ktoś powiedział Pyszne.pl
Fot. Pyszne.pl
Informacja prasowa