Światowa gwiazda Katy Perry nawiązuje współpracę z Pyszne.pl

Światowa gwiazda w kampanii Pyszne.pl
Katy Perry, jedna z największych gwiazd światowego popu, jest nową twarzą kampanii reklamowej „Czy ktoś powiedział” marki Pyszne.pl. Piosenkarka w wideo promującym kampanię śpiewa o swoich ulubionych daniach na wynos. Jedzenie odgrywa w spocie kluczową rolę. Inspirowane są nim również nietypowe, designerskie stroje piosenkarki.

Fani artystki po nowym wideoklipie mogą spodziewać się prawdziwych fajerwerków – Katy Perry po raz kolejny pokazuje, jak w zabawny sposób łączyć muzykę z modą i pysznym jedzeniem.

Klip nakręcony w charakterystycznym dla Katy Perry stylu pokazuje „dziewczynę z Kalifornii”, która otwiera kurierowi Pyszne.pl drzwi do swojej przypominającej domek dla lalek rezydencji. Gdy kurier wręcza Katy zamówiony posiłek, widzowie ruszają w szaloną podróż po jej fantastycznym świecie, w którym nie brakuje wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań.

Katy słynie z zamiłowania do ekscentrycznej mody. Dowiodła tego choćby na after party Met Gala 2019, gdzie pojawiła się przebrana za hamburgera. W nowym wideo olśniewa dziewięcioma kreacjami. Każda inspirowana jest jej ulubionym daniem. Wideoklip pokazuje Katy jedzącą makaron w dwuczęściowym kostiumie Moschino ozdobionym sadzonymi jajkami, delektującą się kanapką w biustonoszu zrobionym z sałaty z błyszczącymi cekinami czy też lodami w wykonanej na zamówienie sukience w kształcie tortu. Co istotne, artystka jest współautorką muzyki i słów do utworu.

– Współpraca z Pyszne.pl dała mi mnóstwo radości, a przy tym była czymś najzupełniej naturalnym. Tak się składa, że na większości moich płyt ze wszystkich etapów mojej kariery obecne są podteksty kulinarne: truskawki, miętówki, a ostatnio nawet muchomory. Zamawianie jedzenia z dowozem to dla mnie częsty scenariusz na sobotnią noc. W klipie jest wszystko, co daje mi życiową radość: żywe, jasne kolory, dzikie stroje, językowe gry słowne z jedzeniem w roli głównej i wpadająca w ucho melodia – powiedziała Katy Perry.

– Katy Perry to gwiazda światowego formatu, a jej skora do żartów natura pasuje do naszej marki. Zabawne teksty o kulinarnych zachciankach przypominają o ogromnej różnorodności potraw dostępnych w serwisie Pyszne.pl. Nie chodzi tylko o ucztowanie w piątkowe wieczory. Odnotowujemy wzrost popytu na dostawy w porze śniadania, lunchu, w środku tygodnia, a nawet późnym wieczorem. Dlatego wszyscy, którzy tak jak Katy mają ochotę na miskę jagód acai na śniadanie, margheritę z dodatkowym serem czy choćby kanapkę po powrocie z imprezy, znajdą je na Pyszne.pl – komentuje nowe partnerstwo Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.

Tekst piosenki: “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”

♫ Ding dong, Ring a ding ding ding dong
♫ Czy ktoś powiedział Pyszne.pl
♫ Chcę curry talerz cały (z chlebkiem naan)
♫ Dużą porcję wezmę sobie (nikomu ani słowa)
♫ Açai pyszne są, wiadomo
♫ O tak, tak, zamawiam z dostawą do domu
♫ Małe sushi do seansu być musi
♫ A sałatka do śpiewania mnie nastraja
♫ Zakręcone lody żeby się ochłodzić
♫ California girl - trzeba jej dogodzić
♫ Gdy produktów brakuje, apka mnie poratuje
♫ Zamawiam to co chcę, kiedy chcę
♫ Z podwójnym serem pizzę zaraz zjem
♫ Pobierz teraz na telefon, wybierz, kliknij i już
♫ Liczę raz, dwa, trzy… moje latte na potrójnym puka prosto do drzwi
♫ Z klubu wracam (jem kanapkę)
♫ Jeszcze w wannie (bo mam chrapkę)
♫ Kurczak w sosie? Biorę porcje cztery
♫ Smacznego życzy Wasza Katy Perry
♫ Czy ktoś powiedział Pyszne.pl

Fot. Pyszne.pl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat