Święta z kultowymi ikonami Coca-Cola

Święty Mikołaj, misie polarne i ciężarówki.
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola?

O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. Marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, loterię konsumencką oraz uwielbianą przez Polaków trasę ciężarówek. Tym razem o miastach, które odwiedzi legendarny konwój, zdecydują sami konsumenci w głosowaniu internetowym.

„Poczuj magię świąt” z Mikołajem Coca-Cola
Święty Mikołaj pojawia się w reklamach Coca-Coli już od 1920 roku, choć nie zawsze wyglądał jak ten, którego wszyscy znamy i uwielbiamy. Aż trudno w to uwierzyć, że dawniej za każdym razem przedstawiano go inaczej – np. jako wysokiego, wychudzonego mężczyznę. Dopiero wizerunek wykreowany w 1931 roku przez ilustratora Coca-Coli, Haddona Sundbloma zmienił na zawsze oblicze Świętego i stał się niemalże archetypem tej postaci. Dzisiaj nie potrafimy wyobrazić sobie już innego Mikołaja. Niektórzy wręcz myślą, że czerwony kolor jego szat związany jest z kolorem marki.

W tym roku wizerunek Świętego pojawi się m.in. na okolicznościowych etykietach Coca-Cola, w kopii telewizyjnej oraz na ulicach miast. Za pośrednictwem tych kanałów będzie on niósł bardzo ważne przesłanie – każdy z nas może być jak Mikołaj, ponieważ nie musimy być magiczni, żeby tworzyć magię! W ten sposób marka po raz kolejny chce przypomnieć, że prawdziwą magię świąt i największą radość możemy poczuć, dzieląc się pozytywnymi emocjami z bliskimi.

  • Coca-Cola Regular, 0,5 ml, cena: 3,29 zł
  • Coca-Cola Zero, 0,5 ml, cena: 3,29 zł

Wygraj Misie XXL!
Święta to również czas pozytywnych wrażeń. Te zapewni loteria konsumencka Coca-Cola, trwająca od 12 listopada do 27 grudnia, w której codziennie do wygrania będą kultowe misie polarne, znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL! Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.

Spraw, że ciężarówki Coca-Coli odwiedzą Twoje miasto!
Boże Narodzenie nie może się odbyć także bez legendarnej już trasy ciężarówek.  Od 1995 roku, kiedy to po raz pierwszy oświetlone pojazdy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, niemal wszyscy czekają, by odwiedziła ich miejscowość!! Emisja reklamy z ciężarówkami wystartuje 18 listopada i będzie to jeden z głównych elementów wspierających trasę tych pojazdów przez Polskę. Po zeszłorocznym spektakularnym sukcesie konkursu na dodatkowe miasto na trasie ciężarówek Coca-Cola, w którym oddano ponad 1,5 miliona głosów, w tym roku marka zdecydowała się w pełni oddać konsumentom wybór miejsca postoju ciężarówki! Już 18 listopada wystartuje głosowanie, za sprawą którego magia Świąt dotrze do wybranych miast w Polsce - 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości, a 6 grudnia spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta.

Fot. Coca-Cola
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat