TA PANI CI DORADZI

Nowość! Internetowy ekobutik na urodowej mapie e-commerce.
TAPANI, czyli Joanna Skopczyńska-Philippe przez lata zajmowała się marketingiem znanych brandów kosmetycznych.

Jej rola obejmowała strategię, pozycjonowanie marek, badania rynkowe i konsumenckie, komunikację 360 stopni oraz zarządzanie sprzedażą. Dzisiaj także pozostaje w świecie kosmetyków, ale już nie tych konwencjonalnych.

Joanna Skopczyńska-Philippe prowadzi obecnie internetowy ekobutik z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi - produkowanymi w małych manufakturach -, które sama wyselekcjonowała.

TREND ŻYCIA W ZGODZIE Z NATURĄ
„Trend życia w zgodzie z naturą jest jednym z silnych i utrzymujących się trendów konsumenckich - mówi Joanna Skopczyńska-Philippe. Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie podnieśliśmy poziom wiedzy ekologicznej. Według badania  Green Generation: “Wspólnie na rzecz Ziemi” fakt ten dotyczy aż 56% respondentów”. Butik Tapani powstał z myślą właśnie o tej grupie i został oparty na 3 unikatowych filarach:

  • Poszukiwaniu & Testowaniu. „Do swojego sklepu poszukuję kosmetyków naturalnych, ekologicznych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Wszystkie kosmetyki testuję na własnej skórze zanim wprowadzę je do sprzedaży. Wybieram produkty proste i funkcjonalne o bogatych, efektywnych składach, najlepiej z certyfikatami eko/bio. Kosmetyki, które sprzedaję nie zawierają ulepszaczy, spieniaczy i zbytecznych chemicznych dodatków. Podczas wyboru oferty do sklepu ważne jest dla mnie także opakowanie kosmetyków, które musi być jak najbardziej ekologiczne, przyjazne środowisku, czyli w duchu zero waste”. - podkreśla właścicielka ekobutiku. Kosmetyki zasilające ofertę sklepu produkowane są ręcznie, w małych, rodzinnych manufakturach, w krótkich seriach, z dbałością o każdy szczegół. Możemy wybierać spośród tak znanych i cenionych marek jak: Mokosh, Organique, Iossi, Naturativ oraz mniej znanych, ale z ogromnym potencjałem, do których zaliczają się: Manufaktura Natura, LaLe, ShyDeer, 4 Szpaki, Mydło Stacja oraz Kanu Nature.
  • Empatycznym doradztwie opartym na doświadczeniu i gruntownej wiedzy kosmetycznej założycielski sklepu. Doradztwo odbywa się za pośrednictwem live chat na stronie sklepu, poprzez e-mail, telefonicznie lub stacjonarnie  w showroomie butiku w Mińsku Mazowieckim.
  • Oryginalnej różnorodności produktowej w kategoriach: twarz, ciało, włosy. Wśród starannie dobranej oferty produktowej znajdują się między innymi: oleje pielęgnacyjne, hydrolaty, serum, kremy do twarzy, szampony, odżywki i masła do włosów, żele  pod prysznic i sole, oleje do kąpieli.  Butik dba także o to, by klientki mogły testować nowe produkty, dlatego Tapani dołącza kosmetyczne miniaturki lub sample do wybranych zamówień.

Butik nie zapomina też o mężczyznach! W zakładce „Pan” znajdują się takie kosmetyczne rarytasy jak: kremy do pielęgnacji twarzy, kremy po goleniu, czy olejek do brody. Ta sekcja będzie rozbudowywana o kolejne propozycje kosmetyczne, dlatego warto trzymać rękę na pulsie.

Nie przegap! Ważną kategorią, o którą zostanie uzupełniony butik online będą kosmetyki do makijażu. Pierwsza marka, Couleur Caramel, jest już dostępna w showroomie Tapani. Couleur Caramel to francuski brand stworzony przez profesjonalnych makijażystów. Naturalny, organiczny i atrakcyjny cenowo.

Dopełnieniem oferty sklepu są akcesoria do pielęgnacji, takie jak bardzo popularne obecnie szczotki do szczotkowania ciała oraz produkty do domu w postaci: świec, olejków eterycznych i zapachów do wnętrz. A wszystko to, by holistycznie zadbać o siebie: o ciało, duszę oraz dobre samopoczucie.

SPOTKAJ SIĘ Z TĄ PANIĄ W OFFLINIE
Warto też odwiedzić showroom Tapani zlokalizowany niedaleko Warszawy, bo w Mińsku Mazowieckim. Na miejscu spotkamy osobiście Panią Joannę, która podzieli się z nami nie tylko swoją ogromną wiedzą kosmetyczną, ale przede wszystkim, na podstawie wywiadu,  dobierze kosmetyk optymalnie dostosowany do potrzeb naszej skóry lub włosów. A to wszystko w kojących, pięknych wnętrzach w stylu ekologiczno-naturalnym.

Fot. Tapani
Informacja prasowa



















Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat