ATHLEISURE nie jest zjawiskiem przejściowym, przejawem nietrwałej mody, lecz przede wszystkim przemyślaną filozofią. Zdrowy tryb życia, ekologiczne odżywianie, aktywność fizyczna, dbanie o ciało i ducha, pozytywne myślenie – wszystkie te aspekty kształtują również nasze pojęcie „stylu”. Ze zdrowym sposobem życia, wygodą i luzem nieodłącznie kojarzy się nam styl sportowy, który dotąd nie opuszczał ścian siłowni, sal gimnastycznych i kortów tenisowych. Dziś jednak sportowe stylizacje torują sobie coraz częściej drogę do kin, teatrów, biur, a nawet na czerwony dywan. Ponieważ sportowy total look może być odbierany jako zbyt pretensjonalny i niestosowny do okoliczności, w doborze komponentów obowiązuje zasada „złotego środka”. Świetnie sprawdzi się zestaw: elegancka góra i sportowe obuwie.
W najnowszej kolekcji TRIGENIC marki CLARKS nie brakuje wzorów inspirowanych klasyką w sportowym wydaniu. Najwyższej próby sztuka rzemieślnicza znajduje odzwierciedlenie w doborze surowców i zastosowaniu innowacyjnych technologii. Lekka, odznaczająca się wyjątkową elastycznością, skórzana cholewka, „zdekomponowana” trójmodułowa podeszwa, której bieżnik pokryty jest rowkami, odpowiadającymi linii zgięć stopy, oraz system wkładek wewnętrznych Cushion, z podwójnym systemem amortyzacji wstrząsów, zapewniają bezprecedensowy poziom komfortu stóp.
Kolekcja TRIGENIC marki CLARKS to obuwie nowej generacji, powstałe z myślą o wyzwaniach współczesności. Przyświeca jej duch sportowej elegancji, która w świecie haute couture stała się synonimem mody dla aktywnych.
Fot. Clarks
Informacja prasowa