Trendy okularowe

Opublikowano: 2019-12-04
Sezon Jesień - Zima 2019/2020.
Jesień tuż za pasem, wraz ze zmieniającymi się trendami modowymi, jak co roku obserwujemy nowe tendencje pojawiające się w stylizacji okularowej.

Poza odpowiednim doborem okularów pod kątem morfologii twarzy oraz kolorem naszej cery, ważnym elementem jest to by zapatrzeć się w ramki, które  będą „na czasie”. W tym sezonie możemy zaobserwować trendy, które w szczególności wybijają się na tle innych. Mocne gotyckie akcenty, logomania czy kolor złoty to tylko jedne z nielicznych propozycji jakie oferują nam w tym sezonie największe domy mody.

#GOTYCKIE INSPIRACJE
Światowe domy mody takie jak Versace czy PRADA w tym sezonie stawiają na gotyckie inspirację. Architektoniczne formy opraw idealnie komponują się z każdym typem urody. Charakteru dodają ostre cięcia soczewek, które w łatwy sposób podkreślają i uwydatniana kształty naszych twarzy. Kolorem dominującym w tym trendzie jest ponadczasowy i klasyczny czarny. Sprawdzi się on przy stylizacjach bardziej casualowych jak i podczas oficjalnych spotkań. Błyszczące acetaty często zdobione są połyskiem kryształów, gotyckich kamieni oraz rockowych ćwieków. PRADA w tym sezonie zaprezentowała nam swój projekt specjalny Frankenstein oparty na dekonstrukcji tradycyjnych geometrycznych form i rozszczepieniu oprawy. Dostępny w dwóch wersjach damskiej oraz męskiej. To z pewnością must have tego sezonu. Z kolei kolekcja Versace jak co roku bardzo seksowna i uwodzicielska, powraca do korzeni zmieniając logo. Od dziś poza meduzą na zausznikach opraw znajdziemy logo zaprojektowane przez samego Gianniego Versace. Na szczególną uwagę zasługują dwa modele opraw korekcyjnych VE 3275 – Woman pop chic oraz VE3281B – Woman Rock icon. Są one kwintesencja  geniuszu Versace. Te dwie ramki idealnie odzwierciedlają gotyckie inspirację neoromantycznego – gotyckiego świata, pełnego uwodzenia, który doda charakteru każdej stylizacji.

#ZŁOTO
Złote, metalowe okulary to zawsze świetny wybór. Proste i eleganckie idealnie sprawdzą się w biurze. W poprzednim sezonie mogliśmy obserwować rozkwit tego trendu. Głównie w okularach o kształcie okrągłym. Na jesień/zimę 2019/2020 dostajemy większą gamę nowych form frontów opraw. Bardzo kobiece kocie oko oferuję nam marka Versace. Model VE 1266 – Woman pop chic to bardzo kobieca propozycja. Złota ramka z ozdobnym zausznikiem posiada bardzo praktyczny front, dedykowany dla osób posiadających większą korekcje. Grubość metalu na przodzie idealnie zakryję grubsze szkła. Kolejną nowością jaką może pochwalić się marka to zauszniki przypominające bardzo modne w tym sezonie spinki do włosów. Inspiracją były akcesoria występujące na tegorocznym wybiegu. Model VE 3278 – Woman rock icon to idealne połączenie czarnego acetatu wraz z złotymi zausznikami, które dzięki czterem zdobnym meduzom wyglądają jak spinki do włosów.

#LOGOMANIA
Kolejnym bardzo mocnym trendem w tym sezonie jest eksponowanie logotypów światowych marek. Projektanci nie przeszli obojętnie obok tej modowej tendencji. Duży wpływ na tą zmianę mają media społecznościowe gdzie obrazki oraz hashtagi wypierają język pisany. Nazwa marki, jej monogram są przedłużeniem tego zjawiska w rzeczywistości. Większość światowych domów mody w swoich kolekcjach eksponuje monogramy oraz loga. Versace, Burberry, CHANEL czy Dolce & Gabbana są w tym sezonie prekursorami tego trendu. Włoscy projektanci Domenico i Stefano po raz kolejny zastosowali nawet motyw loga jako printu wydrukowanego na szkle.

#AVIATOR RZĄDZI
Znany wszystkim aviator wkracza na wybiegi pokazów mody na całym świecie. Nie tylko w oprawie przeciwsłonecznej ale i w korekcji. W tym sezonie warto mieć kilka par okularów o takim kształcie. Jest z czego wybierać od oldschoolowego metalu po znany wszystkim acetat. Klasyczny aviator  w większości z nas kojarzy się z marką Ray-Ban i w tym sezonie brand również stawia na ten model. W najnowszej kolekcji powracają legendy sportu lat 6otych. Inspirowane stylem mistrzów - dedykowane Olimpijczykom. Trzy modele, które charakteryzują się najwyższą jakością wykonania, to produkt obowiązkowy dla wszystkich tych którzy cenią sobie wygodę oraz ponadczasowe wzornictwo. Pośród nich znajdziemy model RB 2219. Idealnie łączy klasyczny kształt aviatora wraz z oldschoolowym designem. Jest on obowiązkową propozycją na ten sezon. Marka też przygotowała klasyczną korekcje w nowej, bardziej sportowej odsłonie. Model RX 8420 to połączenie karbonowego zausznika wraz z metalowym frontem. Bardzo casualowa wersja dla tych, którzy cenią sobie wygodę.

Fot. Platinium Cast
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat