„Ty czujesz, my dbamy”

Opublikowano: 2020-10-16
Wsłuchaj się w głos swojej skóry i zrozum, co chce Ci powiedzieć.
Nasza skóra ma swój specyficzny język. Komunikuje się z nami chociaż my nie zawsze ją rozumiemy, ale na pewno zawsze czujemy.

Czujemy wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie.  To właśnie te sygnały, które wysyła nasza skóra, a których my nie potrafimy odpowiednio zinterpretować, zrozumieć.  Nie wiemy co zrobić, jak je złagodzić, jak się ich pozbyć. Marka Bioderma zajmując się skórą od lat i badając jej mechanizmy wie doskonale, jak odpowiedzieć na te sygnały i jak się najlepiej zatroszczyć o naszą skórę, jak o nią zadbać.

Celem kampanii „Ty czujesz, my dbamy” jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały od skóry, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa. I tutaj właśnie pomogą udostępnione przez markę Bioderma bezpłatne konsultacje online z dermatologiem na portalu „Znany lekarz”. Dermokonsultacje to element kampanii „Ty czujesz, my dbamy”, którą zorganizowała Bioderma i w ramach, której ma dla pacjentów przygotowanych około 700 takich onlinowych wizyt.

Ważnym elementem akcji są również farmaceuci, którzy są dużym wsparciem dla pacjentów. W aptece to oni wiedzą jak pomóc, jak połączyć leczenie z higieną i pielęgnacją naszej skóry, aby efektem była zdrowa skóra, w której czujemy się dobrze. W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptek w całej Polsce będą mogli skorzystać z opieki farmaceutycznej, czyli uzyskać kompleksową poradę od przeszkolonych farmaceutów w temacie najodpowiedniejszego dbania o skórę. Farmaceuta pomoże dobrać odpowiednie dermokosmetyki wspierające barierę ochronną skóry. Zwróci też uwagę na to, kiedy sygnały, które wysyła skóra są już na tyle niepokojące, że należy udać się do specjalisty, najlepiej dermatologa. Marka Bioderma przygotowała też dla pacjentów około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspierających leczenie.

Patronat nad akcją zorganizowaną przez markę Bioderma objęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Darmowe konsultacje online będą realizowane dzięki współpracy z portalem Znany Lekarz, a fachowa i ekspercka wiedza farmaceutów w ramach opieki farmaceutycznej to wynik szkoleń przeprowadzonych przez Opieka.Farm.

Fot. Bioderma
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat