Ty też możesz wesprzeć kobiecy biznes

Kolejny etap akcji "Stań na własnych nogach" - wystarczy kliknąć.
Która z autorek projektów zgłoszonych do akcji „Stań na własnych nogach” otrzyma 30 tys. zł na rozwój własnego biznesu?

Wszystko w rękach członków Klubu Rossmann - już od jutra mogą oni zagłosować na jedną z 50. finalistek.

Akcja „Stań na własnych nogach” jest skierowana do kobiet zajmujących się wytwarzaniem różnego rodzaju produktów: ubranek, domowych kosmetyków, torebek, dekoracji czy zabawek. Chcieliśmy dać im szansę zaprezentowania swoich wyrobów, a w przyszłości może nawet rozpoczęcia działalności na większą skalę. Innymi słowy – by mogły przekuć pasję także w źródło utrzymania, tak by nie była tylko dodatkowym zajęciem „po godzinach”.

Do konkursu zgłoszono prawie pół tysiąca najróżniejszych pomysłów. Ponad połowa z nich to produkty powstałe z myślą o dzieciach. Ich autorkami są mamy, często przebywające na urlopach wychowawczych. W tej kategorii królowały: ubranka, lalki, książeczki (sensoryczne, ale również takie „prawdziwe” – z fabułą i ilustracjami), gry, zabawki, akcesoria typu gryzaki i maty. Pojawiły się nawet wielorazowe pieluszki wpisujące się w trend „eko” i „zero waste” czy woreczki do przechowywania żywności, będące alternatywą dla foliówek. Autorki pomysłów podzieliły się także z nami swoimi przepisami na wegańskie ciasteczka i batoniki.

Wiele potencjalnych bizneswomen interesuje się też modą i designem, stąd ciekawe pomysły na odzież, torby, plecaki czy eleganckie apaszki. Sporo uczestniczek konkursu lubuje się również w nadawaniu domowym wnętrzom indywidualnego charakteru za pomocą stroików, świeczek, lampionów, ramek lub wazonów. Chętnie zgłaszane były również pomysły na własny biznes kosmetyczny, a wśród prezentowanych produktów pojawiły się wyrabiane w domowych warunkach kremy, szampony, a nawet perfumy!

Panie biorące udział w projekcie musiały poświadczyć, że są autorkami zgłaszanych wyrobów, odpowiednio je zaprezentować, opisać, a dodatkowo zrobić biznesplan. Dlatego wybranie finałowej „pięćdziesiątki” było dużym wyzwaniem, mimo że w komisji zasiadało aż 5 jurorów z firmy Rossmann i partnera projektu – Fundacji „Mamo Pracuj”. Jury oceniało m.in.: jakość i oryginalność produktu, a także jego użyteczność i walory artystyczne. Ważna była również realność założeń marketingowych i finansowych przedsięwzięcia.

To, które z finalistek otrzymają 30, 20 i 10 tys. zł. na rozwój biznesu zależy już tylko od członków Klubu Rossmann. Już od 1 sierpnia mogą oni głosować za pomocą aplikacji Rossmann PL lub poprzez stronę internetową. Każdy może oddać tylko jeden głos więc warto dobrze przemyśleć swoją decyzję. Głosowanie trwa do 5. września, a laureatki ogłosimy 10. września na stronie internetowej.

Fot. Rossmann
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat