Virtual reality

Opublikowano: 2020-06-22
Zobacz jak będzie wyglądało w Twoim mieszkaniu łóżeczko dla dziecka zanim je kupisz!
Woodies® Safe Dreams, polska firma produkująca łóżeczka dziecięce z unikalnym designem wprowadziła wspólnie z informatycznym startupem Reetail:AR możliwość obejrzenia wybranych modeli z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości.

Co to oznacza w praktyce? Pokazanie wszystkich funkcji mebla i jego detali oraz ustawienie go w swoim pomieszczeniu w skali 1:1. To wszystko na telefonie komórkowym lub tablecie. To rozwiązanie umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny.

-Nawiązanie współpracy z Reetail:AR przyszło obu stronom naturalnie. Woodies Safe Dreams wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających klientów, - komentuje Michał Woźniak, CEO Woodies. – Po drugiej stronie była chęć przygotowania rozwiązania dla klienta eksportującego flagowy polski produkt – meble. Możemy śmiało powiedzieć, że rezultaty przerosły nasze oczekiwania – dodaje Woźniak.

Reetail:AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem oraz zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies® kanał dla technologii  WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot, 2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.

Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie" w świecie rzeczywistym aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.

Firma Reetail:AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies® jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Customer Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.

Ze względu na brak możliwości odwiedzania salonów sprzedaży z powodu epidemii COVID-19 projekcje AR na żywo mogą pomóc klientom w podejmowaniu decyzji podczas zakupów online. Uproszczony proces podejmowania decyzji zwiększa prawdopodobieństwo dokonania transakcji o 86% (badanie Gartner), zwiększa pewność podejmowanych decyzji i ogranicza ilość zwrotów. AR stało się nieodłącznym narzędziem wspomagającym przetrwanie firm na rynku.

Fot. Woodies
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat