W kwestii dbania o urodę skuteczność przede wszystkim

W kwestii dbania o urodę skuteczność przede wszystkim dzięki Philips.
W kwestii oceny produktów do pielęgnacji urody kobiety są zgodne – liczy się przede wszystkim skuteczność.

Gdy już znajdziemy produkt, który zapewnia oczekiwane efekty, to bez względu na to, czy chodzi o nieskazitelną cerę, lśniące włosy czy gładką skórę, stajemy się wiernymi i lojalnymi klientkami.

Jak wynika z najnowszego raportu Philips Global Beauty Index skuteczność to dla kobiet nadal jedno z najważniejszych kryteriów oceny produktów do pielęgnacji urody, o czym świadczy fakt, że 65% ogółu respondentek podejmuje decyzje o zakupie, kierując się skutecznością produktu i efektami, jakie zapewnia. W skali globalnej skuteczność jest w ocenie kobiet daleko ważniejszym kryterium niż wielofunkcyjność produktu (26% wskazań), jego oddziaływanie na samopoczucie (25%) lub przyjazność dla środowiska (22%). Sugeruje to, że jeśli tylko produkt okaże się skuteczny, kobiety będą skłonne pójść na ustępstwa w kwestii pozostałych jego atrybutów.

Co ciekawe, to właśnie Polki przypisują skuteczności najważniejsze znaczenie - aż 77% respondentek uznała skuteczność za kluczowy czynnik przesądzający o zakupie. Podobną postawę reprezentuje 75% Rosjanek i Japonek.

Wietrzenie kosmetyczek
W poszukiwaniu skutecznych produktów modyfikujemy swoje nawyki pielęgnacyjne, posuwając się do bezwzględnej selekcji. Nie chcemy już pozostawać wierne produktom, które zawiodły nasze oczekiwania ani inwestować czasu i pieniędzy w skomplikowane, wieloetapowe zabiegi, jeśli nie przynoszą one widocznych efektów. Upraszczamy więc swoje codzienne zabiegi pielęgnacyjne, pozostawiając w nich wyłącznie te elementy, które zapewniają zauważalne rezultaty. Prowadzi to do mocnego przetrzebienia zawartości łazienkowych szafek, w których zostają wyłącznie najbardziej niezbędne rzeczy, ponieważ wolimy zainwestować czas i pieniądze w jeden fantastyczny produkt zamiast w kilka przeciętnych, które nie spełniają naszych oczekiwań.

Zwrot z inwestycji
Mądre inwestycje w piękno przynoszą nam długoterminowe korzyści. Wyniki badania Philips Global Beauty Index 2018 dowodzą, że na przestrzeni ostatnich lat wyraźnie wzrósł odsetek kobiet inwestujących w skuteczne produkty do pielęgnacji urody, takie jak np. elektryczne szczoteczki do oczyszczania twarzy czy depilatory IPL. O ile w 2015 roku elektrycznej szczoteczki do twarzy używało zaledwie 9% ogółu, to w 2018 roku odsetek ten wzrósł do 15%. Podobnie odsetek kobiet stosujących depilatory IPL zwiększył się z 3% w 2015 roku do 7% w 2018 roku.

Wzrost popularności tych urządzeń, choć nieznaczny, dowodzi ich skuteczności. Choć w momencie zakupu produkty do takie jak depilator IPL Philips Lumea Prestige czy urządzenie do pielęgnacji twarzy Philips VisaPure Advanced mogą wydawać się nie lada wydatkiem, wieloletnie badania, w oparciu o które zostały opracowane, gwarantują, że urządzenia te są skuteczne, a efekty ich działania są wyraźnie zauważalne.

Głos konsumentek ma znaczenie
41% ogółu respondentek z badania Philips Global Beauty Index chciałaby, żeby w ciągu najbliższych pięciu lat produkty do pielęgnacji urody były opracowywane w oparciu o szerzej zakrojone badania naukowe i przy wykorzystaniu innowacyjnych składników.

Marki kosmetyczne uważnie wsłuchują się w głos konsumentek, dlatego możemy z optymizmem myśleć o przyszłości pielęgnacji. Firmy takie jak Philips nieprzerwanie doskonalą technologiczne innowacje, wykorzystując je do opracowania produktów i rozwiązań, które usprawniają i zwiększają skuteczność zabiegów pielęgnacyjnych.

Rekomendowane ceny wymienionych produktów Philips wynoszą:
Philips VisaPure Advanced SC5370 – 899 zł
Lumea Prestige BRI956/00 - 2 369 zł

Fot. Royal Philips
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat