W Lidlu oszczędzanie ma swój dom!

Nowa akcja sieci - zdobądź skarbonkę.
Racjonalne gospodarowanie domowym budżetem oraz systematyczne oszczędzanie jest niezwykle istotne.

Warto odkładać pieniądze, aby móc zrealizować swoje mniejsze lub większe cele, a rola oszczędzania w kontekście ostatnich, wymagających dla całego świata miesięcy dodatkowo wzrosła. Lidl Polska przygotował akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy. W ramach akcji od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów klienci mogą zdobyć ceramiczne skarbony.

W Lidlu oszczędzanie ma swój dom!...
…Takim słowami Lidl Polska zwraca uwagę na istotę oszczędzania, które w długiej perspektywie uczy nas odpowiedzialnej postawy, pozwala na realizację własnych celów, a także promuje dobre nawyki u dzieci i młodzieży. Jednocześnie Lidl przypomina, że zakupy w sklepach sieci to gwarancja oszczędności nie tylko pieniędzy, ale także czasu.

Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska będziemy mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, w tym w naszym koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę.1 Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik.

Najnowsza akcja sieci jest skierowana do wszystkich klientów, bez względu na wiek – każdy ma prawo oszczędzać i czerpać z tego radość!

„Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów“ - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Akcja trwa od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.

1
Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, karty prezentowe LIDL.

Fot. Lidl Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat