Wielkanocne tradycje

Milka zaprasza do udziału w zabawie, która przyniesie radość całej rodzinie.
Co najpiękniejszego możemy podarować naszym bliskim w nadchodzące święta wielkanocne? Odpowiedź jest prosta – to czas spędzony w rodzinnym gronie nawet jeżeli ze względu na pandemię, odbędzie się to w domowych warunkach.

Wspólne wypieki, malowanie pisanek, długie rozmowy prowadzone przy stole zapełnionym wielkanocnymi przysmakami – pomysłów na dzielenie czasu z najbliższymi jest wiele. Natomiast w te święta Milka dodatkowo zaprasza wszystkich do świątecznej zabawy w poszukiwanie wielkanocnych słodkości. Będzie ona doskonałą okazją do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej…

Święta to wyjątkowy czas dla wszystkich. To właśnie w tym okresie nasza uwaga skupia się na najbliższych, którym w codziennym pędzie nie zawsze możemy poświęcić tak wiele uwagi, jak zawsze byśmy tego chcieli. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby w tych wyjątkowych, wielkanocnych chwilach podarować naszym bliskim coś bezcennego – czas, dzięki któremu ten świąteczny okres stanie się jeszcze przyjemniejszy. Pomysłów na spędzanie wielkanocnych dni nie trzeba szukać daleko – każdego roku wspólnie zajmujemy się malowaniem pisanek lub doskonalimy umiejętności kulinarne pod bacznym okiem ukochanych nam osób. W tegoroczne święta Milka proponuje dodatkowy sposób na wspólne spędzenie tego czasu, inspirując do zabawy w wielkanocne poszukiwanie słodkości. Świąteczna reklama marki pokazuje jak ważna jest wspólna celebracja w gronie najbliższych, a drobne wielkanocne aktywności dodają magicznego aspektu.

Milka zadbała także aby każdy mógł poczuć smak tej wyjątkowej zabawy bez wychodzenia z domu. W specjalnie stworzonej grze, która będzie dostępna na urządzeniach mobilnych od 18 marca br. pod adresem www.wielkanocneszukajki.pl, każdy będzie mieć szansę na poszukiwanie słodkości poukrywanych na mapie Google w swojej najbliższej okolicy. Gra, która z pewnością zaangażuje wszystkich członków rodziny niesie za sobą także walory edukacyjne, ponieważ każdy zajączek skrywa lokalną ciekawostkę na temat wielkanocnych tradycji z Polski lub innego kraju.

Wielkanocny spot reklamowy Milka jest emitowany w telewizji, na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych, jak Facebook i YouTube.

Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2018 - czerwiec 2019.

Fot. Mondelez Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat