Wyśpij się pięknie

Olejki CBD Kanaste - dawka zdrowia w niewielkiej butelce.
Dobrze wiemy, że sen to najlepszy kosmetyk. Tymczasem do problemów z bezsennością przyznaje się już niemal połowa dorosłych Polaków. Bez właściwej dawki głębokiego, spokojnego snu organizm nie może się właściwie zregenerować. Jak się lepiej wysypiać, a co za tym idzie: budzić się ładniejszym i zdrowszym? Oto kilka przetestowanych (i przebadanych!) sposobów.

Spokój w kroplach
Regularne stosowanie olejków CBD potrafi pomóc w walce z bezsennością, a także wspomóc w zachowaniu codziennej równowagi. Te od marki Kanaste wytwarzane z roślin konopi siewnych, są w pełni bezpieczne i naturalne. Raport Światowej Organizacji Zdrowia potwierdził, że CBD jest nietoksyczne i nie odurza, jest też całkowicie legalne, ponieważ poziom THC nie przekracza tu 0,2%. Olejki CBD można przyjmować zmieszane z jedzeniem i napojami. Można również umieścić porcję kropli pod językiem na 50 sekund, a następnie je połknąć. Dlaczego w ten sposób? Przy takiej formie podania kannabinoidy trafiają bezpośrednio do krwiobiegu w postaci niezmetabolizowanej. Z kolei połknięcie niewchłoniętego olejku działa dobroczynnie na układ pokarmowy i przedłuża efekt działania CBD.

Zbadano, że niskie dawki kannabidiolu (inaczej CBD) mają działanie pobudzające i poprawiające koncentrację, a większe dawki działają wyciszająco. Właśnie dlatego rano możemy dodać kilka kropli do kawy, aby dodać sobie energii. Z kolei wieczorem uspokajamy się większą porcją olejku podawaną pod język (około 30-60 minut przed snem). Dla tych, którzy nie przepadają za smakiem naturalnego CBD Kanaste przygotowało wersje smakowe z ekstraktami z owoców limonki i kokosa.

Jak to możliwe, że jedna substancja ma tak różne działania? Kannabidiol działa na naturalny układ endokannabinoidowy człowieka. Odpowiada on za wiele funkcji życiowych i bierze udział w takich procesach jak właśnie sen, czy utrzymanie równowagi emocjonalnej. Kannabinoidy zawarte w niezwykłym olejku z konopi wchodzą w interakcje z receptorami dzięki czemu wspierają jego działanie dokładnie tam, gdzie trzeba. Sprytnie prawda?

Ach śpij Kochanie
Sen to sprawa bardzo indywidualna - to potwierdzone naukowo! Nie zmuszaj się więc do przesypiania 8 godzin, jeśli czujesz się dobrze już po 6. I odwrotnie - niektórzy z nas potrzebują 9 a nawet 10 godzin snu dla pełnej regeneracji. Najważniejsze jest, aby zrozumieć i poznać wewnętrzny zegar naszego ciała, znany również jako rytm dobowy i działać zgodnie z nim.

Wewnętrzny zegar naszego organizmu jest kontrolowany przez szyszynkę, gruczoł odpowiedzialny za odbieranie z otoczenia informacji o świetle i ciemności oraz za informowanie naszego mózgu, kiedy jest dzień i noc. Kiedy szyszynka jest wystawiona na działanie światła, nasz zegar biologiczny resetuje się, ustalając ile czasu organizm musi działać zanim przyjdzie czas na odpoczynek. Warto dawać więc ciału wyraźne sygnały i rano wpuszczać dużo dziennego światła. Najlepiej pójść na krótki spacer, żeby pobudzić metabolizm i podkręcić energię na cały dzień. Przekonaj się, że wprowadzenie takiego rytuału szybko poprawi jakość Twojego snu.

Rumianek zamiast drinka
Czy wiesz, że jedna filiżanka kawy pozostaje w krwiobiegu nawet do 8 godzin? Dobrze policz, kiedy warto wypić ostatnią filiżankę! Wprawdzie zaraz po kawie często miewamy spadek energii i zasypiamy niemal natychmiast, ale też niemal na pewno szybciej się obudzimy i to niekoniecznie wyspani. Podobnie działa alkohol. Chociaż po jego wypiciu możesz szybko zasnąć, najczęściej budzisz się potem w środku nocy.

Śpij po królewsku
Zważywszy na to, że w łóżku spędzasz ponad 1/3 życia – warto zainwestować w wysokiej jakości pościel, zwłaszcza w jedwabne poszewki na poduszki. Nie tylko pozwalają one skórze oddychać, ale również gwarantują, że rano będzie gładka i wypoczęta. Włókna jedwabiu zatrzymują nawilżenie wewnątrz skóry i nie wchłaniają kosmetyków, które na nią nałożyłaś wieczorem. Twoje włosy też Ci za nią podziękują. Naturalny materiał o gładkiej teksturze zmniejsza łamanie i puszenie się włosów. Dobra wiadomość w sezonie zimowym - jedwab ogranicza ich elektryzowanie się od czapki.

Fot. Kanaste
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat