Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Opublikowano: 2019-02-05
Śliwka Nałęczowska wspiera młodych twórców - spróbuj, może to pierwszy krok do kariery.
Pasjonaci grafiki i designu z szansą na 10 tysięcy złotych! Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.

Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.

Marka Śliwka Nałęczowska konsekwentnie wspiera zdolnych twórców. 1 lutego wystartowała druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska. To ogólnopolski konkurs skierowany do grafików, pasjonatów wzornictwa oraz designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Ideą projektu jest promowanie młodych twórców i umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Tym razem pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin, będący interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 lutego do 20 marca br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Przewodniczącą jury, które oceni nadesłane prace, została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. W wyborze zwycięzców będą brali udział także m.in. Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Podobnie jak w pierwszej edycji, na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, otrzymają kosze Śliwki Nałęczowskiej. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w czerwcu na konferencji w Warszawie. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

Druga edycja konkursu jest odpowiedzią na olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyła się pierwsza odsłona Design by Śliwka Nałęczowska. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality wyłoniło wówczas 10 laureatów. Ponad 1000 nadesłanych zgłoszeń, rozgłos w środowisku twórczym oraz medialnym, zachęciły markę do zorganizowana drugiej edycji projektu.

Fot. Śliwka Nałęczowska
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat