"Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie" Donald A. Norman

Nowość wydawnicza "Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie".
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca...

dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Donald A. Norman
Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Strony: 264
Format: 13,5x20,5 cm
Oprawa: miękka
Wydawnictwo: Arkady
Sugerowana cena det. brutto: 49
ISBN: 978-83-213-4870-4




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat