Zabawna marka dziecięca od KappAhl

KappAhl przedstawia nową markę odzieży dziecięcej – Minories.
W lutym szwedzki sprzedawca odzieży KappAhl wprowadza na rynek zupełnie nową markę odzieży dziecięcej - MINORIES - świadomą markę odzieżową, która mówi językiem dzieci. Wraz z wprowadzeniem na rynek KappAhl robi kolejny krok w swoim planie rozwoju.

„KappAhl jest u progu ekscytującej fazy rozwoju, w której Minories jest jedną z inicjatyw jakie pomogą nam jeszcze bardziej udoskonalić portfolio naszych marek. Dzięki wysoce profesjonalnym współpracownikom, ich energii i umiejętności tworzenia odpowiednich produktów, a także dzięki ich inicjatywie jesteśmy w stanie tworzyć tak wspaniałe i ekscytujące projekty” - mówi Desiré Westerberg, wiceprezes Business Unit Kids w KappAhl.

Z roku na rok KappAhl umacnia swoją pozycję jako producenta naprawdę dobrej odzieży dziecięcej, nie tylko dzięki dużym sukcesom, jakie osiągnęła marka Newbie. Minories to zupełnie nowa marka opracowana wewnętrznie, od początku do końca przez pracowników firmy KappAhl.

Minories ma jeden przekaz: życzliwość to super moc, a stereotypy związane z płcią są super nudne.

„Dzieci powinny umieć być dziećmi - i tak ewoluowała idea Minories. Koncepcja Minories jest inspirowana niezliczonymi, różnymi osobowościami, które istnieją wśród dzieci. Uwzględnia i wspiera różnice w sposób, który pozwala każdemu dziecku wyrazić swoją własną tożsamość” - wyjaśnia Johanna Lannsjö, Brand & Assortment Manager marki Minories.

Wszystkie ubrania w kolekcji Minories zostały opracowane tak, aby służyły przez długi czas. Widać to nie tylko w kolorystyce i wzornictwie nadruków, gdzie ubrania z jednej kolekcji można łączyć z ubraniami z innej, ale także w pomysłowych rozwiązaniach, które pozwalają np. na ‘wydłużenie’ odzieży, tak aby szybko rosnące dzieci mogły ją nosić i cieszyć się nią dłużej.

Inne ważne aspekty to dobór materiałów i parametrów produkcyjnych. Minories używa tylko materiałów, które są wykonane z bardziej zrównoważonych źródeł. Wszystkie ubrania są wykonane z bardziej ekologicznych materiałów, takich jak bawełna organiczna z certyfikatem GOTS i poliester z recyklingu z certyfikatem GRS, i są produkowane na uczciwych i sprawiedliwych warunkach przez garstkę starannie wybranych dostawców, z którymi utrzymujemy bliskie relacje. Informacje o tym, który producent wyprodukował odzież, można znaleźć na stronie głównej KappAhl.

Przedział rozmiarów kolekcji
Kolekcja Minories dostępna będzie w rozmiarach 50 – 128 (od narodzenia do 8 roku życia)

Kolekcja
W pierwszej kolekcji, która ma się ukazać 9 lutego pod szyldem „Peas & Love Collection”, spotykamy milutkiego misia koala z jego groszkiem, jabłeczkami, graficznymi paskami i uroczym nadrukiem. Odzież produkowana jest w ciepłej, wesołej palecie kolorów w odcieniach żółci, błękitu, czerwieni chili i zieleni khaki. Wszystkie drukowane historie są rysowane ręcznie przez projektantów KappAhl, a każda kolekcja opowiada uroczą historię, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i rodzicom. „Peas & Love” to kolekcja odzieży idealna do zabawy - bluzy oversize, body, miękkie spodnie (zarówno tkane, jak i osnowowe), dżinsowe ubrania z dżerseju, trykotowe spódnice, ogrodniczki i sukienki - a także akcesoria, takie jak eleganckie czapki, plecaki itp.

Fot. KappAhl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat