Wspólnie z organizatorem polskiej kampanii – Fundacją Kapitan Światełko, marka będzie podnosić świadomość społeczną na temat problemów zdrowotnych mężczyzn oraz zachęcać do dbania o siebie, swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. ZEW for men wspiera Movember Polska również finansowo – 1 zł ze sprzedaży każdego produktu w listopadzie przeznacza na akcję Fundacji Kapitan Światełko.
Listopad to miesiąc profilaktyki zdrowotnej mężczyzn. Czas, w którym zwraca się szczególną uwagę na badanie męskich nowotworów. Movember to coroczna, trwająca miesiąc akcja polegająca na podnoszeniu świadomości społecznej na temat raka prostaty i jąder, na które co roku w Polsce choruje kilka tysięcy mężczyzn. Nie tylko zdrowie fizyczne, ale także psychiczne mężczyzn jest zagrożone - każdego roku ponad 5000 Polaków odbiera sobie życie, z czego 85% to mężczyźni. Faceci dużo rzadziej rozmawiają o swoim zdrowiu i rzadziej korzystają z porad specjalistów, dlatego w tym roku w ramach akcji Movember poruszany jest także temat zdrowia psychicznego. Kampania obejmuje również kobiety, dzięki którym wykrywane jest blisko 80% przypadków męskich nowotworów. Wcześnie wykryta choroba nie musi oznaczać wyroku – jest łatwo wyleczalna, dlatego też podczas Movember Polska w wielu placówkach w całej Polsce można skorzystać ze zniżki na badania profilaktyczne pod kątem zdrowia jąder i prostaty. Marka ZEW for men również dokłada swoją cegiełkę – 1 zł ze sprzedaży każdego produktu zakupionego w sklepie online poczujzew.pl w dniach 1-26 listopada marka przeznacza na kampanię Movember Fundacji Kapitan Światełko. ZEW for men zachęca również do ratującej życie profilaktyki, kontrolnych wizyt lekarskich i regularnego „brania spraw w swoje ręce”, czyli samobadania się.
Przez cały listopad w ramach Movember trwa akcja zapuszczania przez mężczyzn wąsa – symbolu akcji, której celem sprowokowanie do dyskusji o męskim zdrowiu oraz zachęcenie innych facetów do badań i dbania o swoje samopoczucie. ZEW for men zachęca wszystkich panów do szerzenia świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn i widocznego włączenia się w akcję – zapuszczenia wąsów! Dla tych, którzy chcą zapuścić bujny movemberowy wąs, bądź zatrzymać go na dłużej – marka udostępnia porady swoich ekspertów oraz materiały self-care na stronie marki poczujzew w zakładce „Tricki barberskie”. Czas poświęcony domowym zabiegom pielęgnacji zarostu pozwala się zrelaksować, poprawić samopoczucie, a tym samym zadbać o swoje zdrowie psychiczne.
Jako marka tworząca produkty dla mężczyzn dużo czasu poświęcamy na eksplorację ich potrzeb. Ważne jest dla nas, aby panowie nie zaniedbywali swojego zdrowia i samopoczucia. Podobnie jak zadbanego zarostu nie uzyska się bez codziennej pielęgnacji, tak nie można żyć w dobrym zdrowiu zapominając o profilaktyce. W ZEW for men wiemy jak ważne jest dbanie o siebie w różnych obszarach. Naturalne więc było dla nas połączenie sił z Fundacją Kapitan Światełko i wsparcie akcji Movember. – komentuje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.
Placówki medyczne i przychodnie w całej Polsce wspierają akcję Movember Polska – obowiązują specjalne ceny na badania na hasło Movember.
W listopadzie 1 zł ze sprzedaży każdego produktu marka ZEW for men przeznacza na kampanię Fundacji Kapitan Światełko! Akcja ZEW for men x Movember obowiązuje w okresie 1.11-26.11
Fot. ZEW for men
Informacja prasowa