Zobacz świat oczami kota

Pokarm Friskies dla kotów.
Od dzieciństwa znamy kota w butach, oglądaliśmy mówiącego kota w kapeluszu, ale kot z aparatem? Tego jeszcze nie było!

Marka FRISKIES przedstawia Le Bobo – kota-fotografa i zaprasza do wyjątkowego konkursu i oglądania świata z kociej perspektywy. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – notebook Sony VAIO, aparaty Nikon i bony o wartości 100 zł na stworzenie własnej fotoksiążki.

Le Bobo to kot niezwykły. Żyje pełnią życia i utrwala każdą chwilę na zdjęciach. Codziennie z aparatem na szyi poluje na ciekawe ujęcia. Obserwuje świat z szafy, spod łóżka, z parapetu, spod drzewa – jego ciekawska natura gna go wszędzie tam, gdzie coś się dzieje. A w życiu kota dzieje się naprawdę wiele.

Teraz możemy się o tym przekonać na własne oczy! Świat z kociej perspektywy, uwieczniony na zdjęciach zrobionych przez Le Bobo, będzie można podziwiać podczas wyjątkowej wystawy. Od  24 września do 2 października 2011 r. w Pasażu Wiecha w Warszawie odkryjemy rąbek tajemnicy i zdradzimy co robią koty, gdy nikt nie widzi. Wyjątkowe zdjęcia z wypraw i przygód Le Bobo będzie można zobaczyć również na stronie internetowej www.friskies.pl/lebobo.

Czy Twojego kota także spotykają przygody? Gdzie lubi spędzać czas, co go interesuje? Teraz możecie się o tym przekonać, biorąc udział w konkursie! Wystarczy w dniach 19 – 30 września 2011 r. zalogować się na stronie www.friskies.pl/lebobo, uzasadnić, dlaczego to Twój kot byłby najlepszym fotografem i załączyć zdjęcie, na którym jesteś Ty i Twój kot. Spośród wszystkich odpowiedzi jury wybierze najciekawsze i zaprosi do drugiego etapu konkursu 150 osób, które otrzymają specjalne kocie aparaty Pet’s Eye View. W drugim etapie, który rozpocznie się 4 października i potrwa do 30 października 2011 r., należy zamieścić na stronie www.friskies.pl/lebobo pięć najciekawszych, najzabawniejszych, najbardziej poruszających zdjęć zrobionych przez pupila. Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody. Właściciel najzdolniejszego kota-fotografa otrzyma notebook Sony VAIO. Kolejne trzy osoby, których koty uwiecznią najciekawsze momenty, dostaną profesjonalny aparat Nikon, a 30 uczestników zostanie nagrodzonych specjalnym fotokodem o wartości 100 zł, umożliwiającym stworzenie własnej fotoksiążki.

Akcja będzie wspierana w prasie oraz w internecie. Kampania potrwa od 5 września do końca października 2011 r. Za kampanię prasową i internetową oraz zakup mediów odpowiada MEC. Stronę internetową przygotowała agencja Ad Pistols.




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat