Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów!

Opublikowano: 2019-07-11
Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 lat
Za nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade!

9 lipca odbyło się spotkanie w trakcie którego zwycięzcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świętowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, pięknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnęło się szczęście w loterii Hochland?

Dzień, który zapamiętamy na długo!
Uroczysty odbiór nagród podczas finału wielkiej urodzinowej loterii – To jest pyszne od 25 lat!, odbył się 9 lipca w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie poprowadził Maciej Dowbor. Wydarzenie rozpoczęło się niezwykłą podróżą w czasie, w którą zabrał zgromadzonych gości Dyrektor Generalny Hochland Polska – Piotr Knauer. Podsumował 25 lat firmy Hochland w Polsce, która na przestrzeni lat umacniała swoją pozycję, rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w Polsce. Wspaniały dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność – dziś owocują, m.in. w postaci niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland, o czym opowiedział – Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager Hochland Polska.

Na scenie pojawił się także Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager Hochland Polska, który opowiedział m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele” wspierającej Wielką Urodzinową Loterię. Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. – mówił Radosław Jurkowski.

Ku zaskoczeniu zgromadzonych gości, na scenie pojawili się bohaterowie tej reklamy – Natalia i Antoni. Dziś już jako dorośli, ale nadal pozostający w przyjaźni ludzie, których losy połączyła niegdyś dziecięca przygoda na planie reklamowym Hochland. Ten niezwykle sentymentalny i radosny moment był najlepszym wstępem do kulminacyjnego punktu spotkania.

Przekazanie kluczyków – chwile pełne wzruszeń
Gdy tylko Maciej Dowbor w towarzystwie Piotra Knauera rozpoczął wyczytywanie kolejnych imion laureatów, wiwatom i okrzykom radości nie było końca! Pani Anna… Pani Monika… Pani Maria… Pani Paulina… Pan Krzysztof. W momencie największej radości laureaci w towarzystwie najbliższych odbierali na scenie kluczyki do swojego nowego samochodu. Choć emocje odbierały mowę, zwycięzcy podzielili się z prowadzącym i gośćmi swoimi odczuciami. Każdy z nich miał swój przepis na sukces i swoje ulubione sery z portfolio Hochland Polska, jak Pani Anna, która zwycięstwo, jak sama powiedziała, zawdzięcza… miłości do pizzy. Można powiedzieć, ze wygrałam dzięki temu, że cała nasza rodzina przepada za pizzą. – mówiła pani Anna. Piekę ją co piątek, to taka nasza mała tradycja. A do pizzy używam tylko sera Hochland – i ten jeden okazał się właśnie tym szczęśliwy. W kuluarach niesamowitą historią podzieliła się również Pani Monika, która w Dzień Kobiet zarejestrowała jeden kod i to właśnie on przyniósł jej wspaniały prezent w postaci nowego samochodu.

Zwieńczeniem uroczystości były pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort, który podkreślał wyjątkową atmosferę tego radosnego dnia.

W loterii mógł wygrać każdy
Loteria pod hasłem „To jest pyszne od 25 lat!” zachęcała wszystkich Konsumentów do sentymentalnej podróży przez różnorodne smaki i rodzaje serów Hochland. W ciągu ćwierćwiecza portfolio marki uległo ogromnemu rozszerzeniu, a miłośnicy serów dziś mogą wybierać spośród serów żółtych, kanapkowych czy kremowych. Do skosztowania różnych wariantów skłaniała Konsumentów loteria, w której do wygrania były codzienne nagrody pieniężne o wartości 100 zł oraz pięć nagród głównych – rodzinnych, bogato wyposażonych samochodów Jeep Renegade najnowszej generacji.

Fot. Hochland Polska
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat