Coca-Cola & Local Heroes

Z połączenia tych dwóch marek może wyjść tylko i wyłącznie nietypowa mieszanka…ubraniowa!

O ile Coca – Coli nie trzeba nikomu przedstawiać, o tyle marce Local Heroes należy się kilka słów „wyjaśnienia”

Marka Local Heroes została założona przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę w 2013 r. dla zabawy. Obydwie dziewczyny od zawsze interesowały się modą. Areta, mimo młodego wieku, jak można przeczytać na jej blogu oraz w mediach, uwielbiała tworzyć różne stylizacje; pracowała jako stylistka dla Sinsay’a czy New Look’a. Karolina z kolei pasjonowała się fotografią i pracowała jako imprezowy szpieg. Dziewczyny, dysponując naprawdę niewielkim, studenckim budżetem, stworzyły wzory T-shirtów i bluz, w których zrobiły sobie zdjęcia.

Początkowo były to trzy wzory z napisami: „fuck you you fuckin fuck”, „single, taken, hungry” i „doing realstuff sucks”. Interes dziewcząt kręcił się, jednak bardzo powoli, gdyż sprzedawały one raptem po kilka sztuk tygodniowo. Wszystko uległo zmianie właściwie z dnia na dzień, kiedy ich klientem został… Justin Bieber. Z totalnie nieznanej marki Local Heroes stało się rozpoznawalne na całym świecie. Codziennie napływało mnóstwo zamówień, a dziewczyny zaczęły gościć w telewizji, prasie i na wybiegach modowych. W 2017 r. Areta Szpura opuściła markę.

W tym roku marki Local Heroes, Sizeer i Coca – Cola postanowiły połączyć siły i stworzyć limitowaną kolekcję ubrań inspirowaną najbardziej znanym i kultowym napojem. Jak można się spodziewać, projekty są nieszablonowe, zaskakujące i z pewnością przypadną do gustu indywidualistom. Zarówno Coca – Cola, jak i cała kolekcja nosi hasło #Express Your Taste, co ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego stylu myślenia. Ważne jest, aby chcieć akcentować swoją indywidualność poprzez ubiór.

W skład całej kolekcji wchodzi siedem elementów: dwa T – shirty, skarpety, nerka, kurtka bomberka i dwie bluzy (z czego jedna powaliła mnie na kolana – tak bardzo mi się spodobała). Cała kolekcja jest inspirowana stylem vintage. Tych ubrań po prostu nie da się nie zauważyć! Myślę, że kolekcja ta jest odpowiednia dla każdej artystycznej duszy.

Impreza promująca kolekcję odbyła się 27 lutego przy ul. Woronicza 19. Cały styl imprezy nawiązywał do charakteru kolekcji – lokalizacja imprezy, atrakcje i atmosfera wręcz eksponowały to, co w stworzonych ubraniach jest najważniejsze.

Anna Stasiuk
(anna.stasiuk@dlalejdis.pl)

Fot. Anna Stasiuk

Local Heroes
Local Heroes
Local Heroes
Local Heroes
Local Heroes
Local Heroes



Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat