Garnier stawia na naturę

Na ostatniej konferencji prasowej marki Garnier zaprezentowano zarówno nowości, jak i kultowe już kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, ale w zupełnie nowej odsłonie.

Pod hasłem #Naturalnierazem kryły się nie tylko naturalne składniki w produktach, ale także naturalne piękno. Marka Garnier zrewolucjonizowała swoje produkty. Od jakiegoś czasu firma kładzie duży nacisk, by w kosmetykach znajdowało się jak najwięcej składników pochodzenia naturalnego. Co więcej, niektóre wcześniejsze kosmetyki do pielęgnacji ciała zostały zmodyfikowane, a w ich składzie pojawiły się roślinne produkty. Garnier przykłada ogromną wagę do tego, by być firmą ekologiczną, która troszczy się o środowisko - zapewnia, że ich plastikowe opakowania pochodzą z recyklingu, natomiast składniki pojawiające się w ich kosmetykach są najlepszej jakości i pochodzą tylko z zaufanych  i legalnych źródeł, wspierając przy tym lokalnych przedsiębiorców. Przykładowo olej arganowy sprowadzany jest z marokańskiej farmy, trawa cytrynowa skupowana ze Sri Lanki, zaś aloes z Meksyku.

Nowością w gamie produktów są kosmetyki na bazie aloesu: hialuronową galaretkę nawilżającą do twarzy oraz maskę odżywczą do włosów z serii „Hair Food”. Co więcej, Garnier wprowadza na rynek całkiem nową serię kosmetyków organicznych „Garnier Bio” – między innymi szereg olejków pielęgnacyjnych na bazie oleju arganowego, lawendy czy trawy cytrynowej czy naturalną gąbeczkę z konjac do pielęgnacji twarzy. Jednak te produkty trafią na sklepowe półki dopiero na przełomie sierpnia i września.

W trakcie konferencji prasowej mogliśmy nie tylko obejrzeć inspirującą prezentację i posłuchać rad ekspertów, ale także porozmawiać z wieloletnimi ambasadorkami marki: Katarzyną Bujakiewicz i Agnieszką Więdłochą, które przez cały czas obecne były na evencie. Poza tym, na każdym stanowisku można było dowiedzieć się czegoś nowego na temat nowych produktów i przetestować kosmetyki. W segmencie poświęconym nowym produktom z serii „Botanic Therapy” do pielęgnacji włosów znajdowały się wszystkie produkty, z których powstały szampon i maseczki, między innymi migdały, owsianka czy mleczko kokosowe. Co więcej, można było skomponować pyszne śniadanie na wynos ze wszystkich dostępnych składników.

Marka Garnier zaskakuje od zawsze. Cieszę się, że tak wielka firma przykłada wagę do ekologii, naturalności i ochrony środowiska. Wszystko to przekłada się na jakość produktów, które stają się coraz bardziej naturalne. Ja z niecierpliwieniem oczekuję na produkty z nowej ekologicznej serii, która na rynek ma trafić pod koniec wakacji.

Klaudia Kwiatkowska
(klaudia.kwiatkowska@dlalejdis.pl)

Fot. Materiały prasowe

#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem
#naturalnierazem



Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat