Otwarty pokaz dla wszystkich zainteresowanych na Polach Elizejskich LE DÉFILÉ L’ORÉAL PARIS oraz współpraca marki z BALMAIN PARIS, która zaowocowała ekskluzywną kolekcją szminek, podkreśliły związek marki ze światem mody i przykuły uwagę modowej stolicy Europy.
W tym roku L’Oréal Paris był oficjalnym partnerem Paris Fashion Week już po raz 4. Współpraca ta jak żadna inna podkreśla związek marki z francuskim DNA ze światem mody w każdym z jego aspektów: kreatywności, piękna, innowacji oraz odkrywania trendów. Kreując makijaże i fryzury na wybieg, L’Oréal Paris pokazał konsumentom najnowsze inspiracje, a odsłaniając kulisy swojej współpracy z Balmain – zelektryzował nie tylko bacznych obserwatorów paryskich wybiegów.
L’Oréal Paris x Balmain Paris
Podczas Paris Fashion Week, 28 września miał miejsce fashion show Balmain Paris i L'Oréal Paris, gdzie oficjalnie zaprezentowano efekty współpracy. Marka L'Oréal Paris połączyła siły z najmłodszym, najbardziej utalentowanym projektantem i jednocześnie najpopularniejszym na Instagramie kreatorem mody – Olivierem Rousteingiem, szefem domu modu Balamin. Wszystko po to, by stworzyć kapsułową kolekcję wyjątkowych pomadek – L’Oréal Paris x Balmain. Zdjęciach do kampanii zostały wykonane przez słynnego fotografa Nico Bustosa.
Ekskluzywna kolekcja 12 pomadek couture z serii Color Riche to przedstawienie wizji paryskiego ideału kobiecości, w której 12 różnych kobiet o odmiennym pochodzeniu, niesie przesłanie o pięknie jakie kryje w sobie różnorodność i indywidualizm. Każda z kobiet obsadzona została w jednej roli z 12 modeli pomadek, inspirowanych trzema plemionami kobiecego piękna: SAFARI, COUTURE, ROCK. Kolory dopasowano do każdego odcienia skóry na świecie. Specjalnie zaprojektowane opakowania, inspirowane kamieniami szlachetnymi, wyróżniają się złotem i zdobieniami. Formuła zawiera czyste pigmenty i olejek cameliowy, aby uzyskać jak najbardziej bogaty kolor ust i zapewnić nawilżające, matowe wykończenie. Kolekcja będzie dostępna w Polsce już w lutym 2018!
Podkreślając główny makijażowy przekaz kampanii Balmain Paris, na PFW zaprezentowano również kolekcje ultra pożądanych projektów ubrań, które w skrócie można określić jako związek skromności i bogactwa, zaprojektowany przez Rousteing.
Le Défilé L’Oréal Paris
1 października największa widownia w historii mody była świadkiem absolutnie przełomowego wydarzenia! Le Défilé L’Oréal Paris czyli otwarty 15-minutowy show! Pokaz mody i urody na najpiękniejszej alei świata o międzynarodowej sławie – Polach Elizejskich. L’Oréal Paris, który w swojej misji ma wpisaną demokratyzację piękna, spektakularnie uczcił wyjątkowość swojego partnerstwa z Paris Fashion Week, wstrzymując ruch uliczny oraz oddech ponad 300 000 widzów z całego świata, zgromadzonych wokół sześćdziesięciometrowego wybiegu! Siedemdziesiąt stylizacji, pięćdziesiąt niezwykłych wysłanniczek i modelek L’Oréal Paris, wspólnie zaprezentowały najnowsze kolekcje od 19 utalentowanych projektantów światowej sławy, m.in: AMI, Balmain, Cédric Charlier, Chopard, Courrèges, David Koma, De Fursac, Ellery, Emanuel Ungaro, Giambattista Valli, Haider Ackerman, Isabel Marant, Mulberry, Off-White, Olivier Theyskens, Pallas, Sonia Rykiel, Wanda Nylon oraz Pierre Hardy. Każda z kolekcji to indywidualna wariacja na temat uroku Paryża. Modelki do tego niezwykłego wydarzenia przygotowywało aż sześćdziesięciu makijażystów i stylistów fryzur.
Dodatkowo Val Garland oraz stylista fryzur Stéphane Lancien przeprowadzili dwa kursy mistrzowskie z zakresu pielęgnacji. Były one transmitowane na olbrzymich ekranach, dzięki którym szeroka publiczność mogła zaczerpnąć wiedzy od ekspertów L’Oréal Paris. Oprócz tego na miejscu goście mieli do dyspozycji 4 stoiska do makijażu i stylizacji włosów. Bez dwóch zdań – to był najbardziej wyjątkowy dzień podczas całego Paris Fashion Weeku!
Przełomowe wydarzenie w samym sercu Paryża przybliżyło wszystkim widzom wielki świat mody i urody. Dzięki L’Oréal Paris szeroka publiczność po raz pierwszy w historii fashion show, mogła uczestniczyć w pokazie oglądanym z pierwszego rzędu! Marka pozostała wierna swojej misji, by inspirować i udostępniać najnowsze urodowe trendy jak najszerszej grupie odbiorców.
Fot. L’Oréal Paris
Informacja prasowa