W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Lust for life in Rio

Moda która napędza chęć do życia: inspiruje, prowokuje, zachęca do łamania tabu, tańca i szaleństwa.

CROPP prezentuje nową kolekcję na tle tętniącej życiem egzotycznej metropolii, w atmosferze luźnej zabawy i radości  z codzienności.

Damska linia skoncentrowana jest wokół ciała – dużo tu seksownych, podkreślających figurę fasonów, o wyraźnie sportowym charakterze. Nie zabrakło też miejskich basicków – są T-shirty, dresy czy dżinsowe kurtki nawiązujące do estetyki lat 90-tych. Ostry styl przeplata się z miękkimi, pastelowymi kolorami i motywami egzotycznej plaży, których nadruki zdobią topy i kostiumy kąpielowe. To moda dla akceptujących swoje ciało, zadowolonych z życia i kochających wszelką aktywność kobiet.

Męski look CROPP nawiązuje do czarnych ikon popkultury, motywów gangsterskich/ gotyckich i offowej mody z ulic wielkich miast. Najważniejszy poza unikalnym stylem jest luz i wygoda, która pozwala na swobodę w uprawianiu sportu, czy aktywnym spędzaniu czasu. To barwna, street style’owa propozycja dla chwytających chwilę indywidualistów, którzy nie lubią się nudzić.

Pełną rozmachu sesję zrealizowano w favelach i plażach Rio de Janeiro. Ze zdjęć i filmu bije fascynująca energia. CROPP hipnotyzuje egzotyką i oryginalną stylistyką. Widzimy miks inspirujących scen, gdzie nie ma miejsca na banał czy sztampowe rozumienie mody, popkultury. Kampania i video promujące nową kolekcję nawiązują do wakacyjnego czasu imprez, potrzeby korzystania ze słońca i uroków lata – nie mogło więc zabraknąć kilku stylizacji odpowiednich na plażę czy letnie festiwale.

Autorem zdjęć jest Bartek Wieczorek, film nakręcił Florian Malak, a zmontował Sebastian Mialik. Za produkcję odpowiedzialni byli: SHOOTME, Rafał Dąbrowski i Arkadiusz Dudkowski z CROPP. Stylizacje przygotowała Iwona "Starka" Łęczycka, a o makeup zadbała Marianna Jurkiewicz. Funkcję art directora sprawował Bartłomiej Stefanowicz.

Kampania CROPP
Kampania CROPP
Kampania CROPP
Kampania CROPP
Kampania CROPP
Kampania CROPP



Społeczność
Reklama