Odpoczynek nad morzem w gdańskim Hotelu Amber

Nad morzem może być pięknie także zimą.

Zawsze, gdy myślimy o Morzu Bałtyckim, to pierwsze skojarzenie jest następujące: musi być piękna, słoneczna pogoda i ciepło, aby jak najwięcej skorzystać z pobytu na plaży. Gorący piasek i ciepłe morskie fale marzą się każdemu, kto planuje urlop nad polskim akwenem. My również tak myślałyśmy. Do tej pory podczas podróży nad morze z pogodą bywało różnie. Z naszych letnich wypraw pamiętamy tylko jedną, kiedy pogoda była tak piękna, że pozwoliła ona na kąpiel bez ograniczeń. Zazwyczaj aura niestety nie sprzyjała. Kilka lat temu, kiedy pojechałyśmy na dosłownie parę dni do Władysławowa okazało się, że w środku lata powitała nas temperatura na poziomie 10 stopni i przez kilka dni, które byłyśmy nad morzem, soczyście padał deszcz. Od tamtej pory, trochę obrażone na Bałtyk, zrezygnowałyśmy z letnich wypadów w tę część Polski. Aż do tego roku. Postanowiłyśmy pojechać nad morze i sprawdzić jak jest nad nim… zimą.

Zatrzymałyśmy się w Amber Hotel Gdańsk przy ulicy Powstańców Warszawskich 45. Już przed Hotelem powitał nas przepiękny mural Neptuna, który jest namalowany na bocznej ścianie budynku mieszkalnego w pobliżu hotelu. Okazało się, że Amber Hotel to miejsce doskonałe do wypoczynku, ale także inspirującej pracy. Niedaleko stąd do trójmiejskich zabytków i nadmorskich krajobrazów. Sam obiekt jest malowniczo położony na wzgórzu w dzielnicy Suchanino, bezpośrednio przylegającej do Gdańska Śródmieście. Dlatego, jeśli szukacie eleganckiego i komfortowego hotelu w Gdańsku, ten obiekt jest idealny na podróż służbową lub rodzinny pobyt nad morzem. Z okien hotelu obejrzycie przepiękny, szczególnie atrakcyjny o zmroku lub tuż po zachodzie słońca, widok na okoliczne lasy i pobliską Zatokę Gdańską, a także na wspomnianego Neptuna, którego mogłyśmy podziwiać przez cały nasz pobyt.

Ze względu na swoje położenie w Centrum Gdańska, Amber Hotel jest doskonałą bazą wypadową dla osób pragnących poznać metropolię i jej słynne, zabytkowe Stare Miasto, a wraz z nim całe Trójmiasto i jego liczne atrakcje turystyczne. Na hotelowych Gości czekają bardzo wygodne, przestronne i doskonale wyposażone pokoje. Znajdziecie w nich luksusową łazienkę, telewizor LCD z imponującą ilością kanałów (także w języku niemieckim czy angielskim), ponadto telefon, Internet (bezprzewodowy lub kablowy), minilodówkę, czajnik elektryczny wraz z zestawem kaw i herbat, suszarkę do włosów czy sejf. Przed budynkiem hotelu znajduje się duży i bezpłatny parking dla hotelowych gości. Z kolei autokary i pojazdy ciężarowe znajdą na nim miejsce parkingowe za dodatkową opłatą.

Przybywającym do Trójmiasta gościom w celach służbowych Amber Hotel proponuje zorganizowanie spotkania biznesowego na terenie obiektu. Specjalnie do tego celu przygotowana została sala konferencyjna, wyposażona w niezbędny sprzęt audio-video najnowszej klasy. Do dyspozycji są również sala bankietowa, idealna na firmowe konwenty, eventy i bale, ponadto wesela lub imprezy okolicznościowe. Sala przystosowana jest tak, by pomieścić nawet 200 osób.

Tyle, jeśli chodzi o biznesowe tematy. My podróżowałyśmy z małym, 7 miesięcznym dzieckiem. Amber Hotel w Gdańsku przy ulicy Powstańców Warszawskich 45 jest znakomicie przystosowany do przyjęcia takich gości jak my. Na parterze, tuż przy recepcji mieści się winda, która dowiezie nas na wyższe kondygnacje. W ramach pobytu rodzin z dziećmi hotel oferuje wstawienie do pokoju łóżeczka turystycznego, w którym nasz maluch będzie mógł spać. W łóżeczku jest także przygotowana pościel dla dziecka (prześcieradło, kołderka i poduszka). W sali restauracyjnej mieszczą się krzesełka do karmienia, więc można skorzystać z tej opcji podczas posiłków. Śniadania, które są serwowane w Amber Hotelu mocno odbiegają od standardowych śniadań, z którymi miałyśmy do czynienia w innych miejscach. Te śniadania są po prostu… wyśmienite! Tak dużego wyboru potraw i dodatków nie widziałyśmy jeszcze nigdzie. Podczas śniadania podawanego w formie bufetu szwedzkiego znajdziemy propozycje nie tylko na słono, ale także na słodko. Zarówno na zimno, jak i na ciepło. Restauracja serwuje także regionalne potrawy kojarzone z kuchnią kaszubską jak np. klopsiki w zalewie octowej, ale także przekąski rodem z bankietu jak np. schab z morelą w galarecie czy serek chrzanowy zawijany w szynkę. Standardowa jajecznica czy kiełbaski na ciepło także oczywiście się znajdą. Przepyszne śniadania, naprawdę warto skorzystać. Jako ciekawostkę dodamy fakt, że przy wyjściu z sali restauracyjnej na stojaczku przygotowane są kanapki zapakowane na drogę – znakomite rozwiązanie dla osób, które nie mogą usiąść i zjeść na miejscu, bo np. spieszą się. Mają okazję złapać kanapkę i zjeść w drodze. Naszym zdaniem taka opcja powinna być standardem we wszystkich hotelach.

Przemiła i bardzo pomocna obsługa w Recepcji Hotelu Amber uprzyjemni Wam pobyt, a gdy pojawi się problem rozwiąże na najwyższym poziomie. Pokoje, jak i cały obiekt, są bardzo czyste, schludne i urządzone bardzo estetycznie. Gorąco polecamy zarezerwowanie noclegu właśnie w tym miejscu. Na pewno będziecie zadowoleni. A na pytanie jak zimą jest nad morzem odpowiemy: przepięknie. Trafiłyśmy w pogodę jak marzenie, bo podczas pobytu świeciło słońce i mogłyśmy cieszyć się błękitnym niebem zwiedzając trójmiejskie zabytki i spacerując po plaży czy sopockim molo. Zimą podobno nad morzem jest także najwięcej jodu, więc pod kątem zdrowotnym również polecamy.

AMBER Hotel *** Gdańsk
ul. Powstańców Warszawskich 45
80-165 Gdańsk
Tel (58) 718 718 7
fax +48 (58) 712 85 84
biuro@amber-hotel.pl

Opracowały i podzieliły się wrażeniami:
Joanna Sieg-Ulanowicz (joanna.sieg-ulanowicz@dlalejdis.pl)
Joanna Ulanowicz (joanna.ulanowicz@dlalejdis.pl)

Fot. AMBER Hotel *** Gdańsk

Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat