Original Is Never Finished… W kampanii ORINAL adidas Originals przekonuje, że zawsze warto iść własną, oryginalną drogą, bronić swojej tożsamości, twórczości i przekonań. Aby zaprezentować to podejście, do współpracy z marką zaproszone zostały trzy osoby ze świata mody, sztuki i muzyki. Efektem jest video, w którym każda z nich odpowiedziała na pytanie: Czym jest dla ciebie oryginalność?
Ewelina Gralak, stylistka, na co dzień związana jest z modą. Dla niej oryginalność to wychodzenie z ustalonych schematów i ram. W swojej pracy stara się być zawsze
o krok przed innymi.
Oryginalność to przede wszystkim wolność. Sukcesywne odklejanie się od tego, co wypada i jak należy, albo ram w których musimy sztucznie tkwić. To podejmowanie ryzyka. Oryginalność zaczyna się tam, gdzie pojawia się głód rozwoju oraz bycia o krok dalej. Kiedy chcesz wyprzedzać, a inni jadą wciąż tym samym tempem. To ta odwaga, którą masz jako dzieciak. To ona sprawia, że robisz dokładnie to, co czujesz tak jak chcesz. Wtedy wychodzisz z ram - tam zaczyna się oryginalność.
Oskar Podolski, artysta, malarz, graphic designer i projektant ubrań. Człowiek – orkiestra. Jego projekty są różne, jednak zawsze utrzymane w monochromatycznych, czarno-białych kolorach. W każdym z nich stara się zachować siebie.
Nigdy nie zwracałem uwagi na to czym jest dla mnie oryginalność. Myślę o tym, co robię. Myślę o tym, jak decyduję. Myślę o tym, co będzie jutro i co będzie za 10 lat. Myślę o tym, jak myślę.
Oryginalność to ja.
Ostatnia osoba biorąca udział w projekcie związana jest z muzyką. Klaudia Szafrańska śpiewa i tańczy od kiedy pamięta. Od 2012 roku związana jest
z zespołem XXANAXX. Nie wyobraża sobie życia bez muzyki.
Oryginalność to podążanie za swoimi myślami i pragnieniami. Jest to wolność w kreowaniu siebie, w wyrażaniu tego co siedzi w sercu. Wiąże się to z autentycznością. Oryginalność wypływa z naszej duszy. To dla mnie samodzielne podążanie przez życie. Nie podążanie ślepo za ludźmi, trendami. Oryginalność to odważne wykraczanie poza schematy. W muzyce to podążanie za głosem swojego serca, a nie za głosem większości. To konsekwentne pokazywanie, że różnimy się od siebie, a te różnice czynią nas nieszablonowymi. Oryginalność to umiejętność pokazania swoich kompleksów i wad w taki sposób, by inni je pokochali. To podążanie za swoimi fantazjami. To nieprzewidywalność. Oryginalność to coś, co ma w sobie każdy.
Ci, którzy kreują, wiedzą jedno: chcesz być oryginalny? Bądź, nie udawaj. Takie jest właśnie główne przesłanie adidas Originals na 2017 rok. Oryginalność jest nieskończona. Ma ją w sobie każdy, wystarczy tylko zrobić odważny krok naprzód.
Oryginalność w nowej formie NMD
W materiale Ewelina, Oskar i Klaudia zaprezentowali nową generacje modelu NMD – butów, które łączą to, co najcenniejsze w historii adidas, z technologiami BOOST
i Primeknit. W sprzedaży dostępne są od 6 kwietnia.
Fot. adidas
Informacja prasowa