Oryginalność bez granic

OESU., Klaudia Szafrańska, Ewelina Gralak w świecie adidas Originals.

Original Is Never Finished… W kampanii ORINAL adidas Originals przekonuje, że zawsze warto iść własną, oryginalną drogą, bronić swojej tożsamości, twórczości i przekonań. Aby zaprezentować to podejście, do współpracy z marką zaproszone zostały trzy osoby ze świata mody, sztuki i muzyki. Efektem jest video, w którym każda z nich odpowiedziała na pytanie: Czym jest dla ciebie oryginalność?

Ewelina Gralak, stylistka, na co dzień związana jest z modą. Dla niej oryginalność to wychodzenie z ustalonych schematów i ram. W swojej pracy stara się być zawsze
o krok przed innymi. 

Oryginalność to przede wszystkim wolność. Sukcesywne odklejanie się od tego, co wypada i jak należy, albo ram w których musimy sztucznie tkwić. To podejmowanie ryzyka. Oryginalność zaczyna się tam, gdzie pojawia się głód rozwoju oraz bycia o krok dalej. Kiedy chcesz wyprzedzać, a inni jadą wciąż tym samym tempem. To ta odwaga, którą masz jako dzieciak. To ona sprawia, że robisz dokładnie to, co czujesz  tak jak chcesz. Wtedy wychodzisz z ram - tam zaczyna się oryginalność.
Oskar Podolski, artysta, malarz, graphic designer i projektant ubrań. Człowiek – orkiestra. Jego projekty są różne, jednak zawsze utrzymane w monochromatycznych, czarno-białych kolorach. W każdym z nich stara się zachować siebie.

Nigdy nie zwracałem uwagi na to czym jest dla mnie oryginalność. Myślę o tym, co robię. Myślę o tym, jak decyduję. Myślę o tym, co będzie jutro i co będzie za 10 lat. Myślę o tym, jak myślę.
Oryginalność to ja.
Ostatnia osoba biorąca udział w projekcie związana jest z muzyką. Klaudia Szafrańska śpiewa i tańczy od kiedy pamięta. Od 2012 roku związana jest
z zespołem XXANAXX. Nie wyobraża sobie życia bez muzyki.

Oryginalność to podążanie za swoimi myślami i pragnieniami. Jest to wolność w kreowaniu siebie, w wyrażaniu tego co siedzi w sercu. Wiąże się to z autentycznością. Oryginalność wypływa z naszej duszy. To dla mnie samodzielne podążanie przez życie. Nie podążanie ślepo za ludźmi, trendami. Oryginalność to odważne wykraczanie poza schematy. W muzyce to podążanie za głosem swojego serca, a nie za głosem większości. To konsekwentne pokazywanie, że różnimy się od siebie, a te różnice czynią nas nieszablonowymi. Oryginalność to umiejętność pokazania swoich kompleksów i wad w taki sposób, by inni je pokochali. To podążanie za swoimi fantazjami. To nieprzewidywalność. Oryginalność to coś, co ma w sobie każdy.

Ci, którzy kreują, wiedzą jedno: chcesz być oryginalny? Bądź, nie udawaj. Takie jest właśnie główne przesłanie adidas Originals na 2017 rok. Oryginalność jest nieskończona. Ma ją w sobie każdy, wystarczy tylko zrobić odważny krok naprzód.

Oryginalność w nowej formie NMD
W materiale Ewelina, Oskar i Klaudia zaprezentowali nową generacje modelu NMD – butów, które łączą to, co najcenniejsze w historii adidas, z technologiami BOOST
i Primeknit. W sprzedaży dostępne są od 6 kwietnia.

Fot. adidas
Informacja prasowa

Powrót strony głównej galerii zdjęć
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Kolekcja adidas
Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat