Poczuj się jak w domu z OK Apartments w Krakowie

Gdy planujecie wyjazd do Krakowa możecie spokojnie odpocząć w apartamentach, zamiast w standardowym hotelu.

W dzisiejszych czasach każdy z nas często robi się bardzo wygodny. Zarówno, gdy wyjeżdża na wakacje lub podróżuje służbowo. Jedni uwielbiają hotelowy klimat, ze standardowymi pokojami, podanym śniadaniem i panią sprzątającą, która wymieni ręczniki czy wyniesie śmieci. Jednak jest też druga grupa ludzi, którzy zawsze i wszędzie chcą czuć się jak w domu. Właśnie dla tych ludzi idealnym rozwiązaniem jest wynajem apartamentu na czas wizyty w danym miejscu. Osobne mieszkanie, wyposażona kuchnia i większa przestrzeń – to największe plusy takiego rozwiązania. Istnie domowej atmosfery doświadczyłyśmy podczas naszego wyjazdu do Krakowa, gdzie zatrzymałyśmy się w OK Apartments. Oferują one bardzo komfortowe apartamenty w samym sercu Starego Miasta Krakowa oraz na Kazimierzu, który swoim specyficznym klimatem potrafi oczarować niejednego turystę. Doskonała lokalizacja apartamentów jest niewątpliwie jednym z największych atutów OK Apartments. Stąd blisko jest zarówno do instytucji o charakterze biznesowym, jak i do największych atrakcji turystycznych Krakowa. W pobliżu znajduje się również bogaty wachlarz restauracji, których smaki potrafią rozbudzić zmysły. Zaś na spragnionych emocji życia nocnego czekają kluby i puby tętniące świetną muzyką i miłym towarzystwem.

Co nas urzekło w OK Apartments? Przede wszystkim fakt, iż są one doskonałą alternatywą dla pokoi hotelowych. Miałyśmy okazję korzystać z apartamentu przy Placu Nowym na krakowskim Kazimierzu. Idealne poczucie swobody i komfortu. Pełne wyposażenie mieszkania, w tym aneksu kuchennego z ekspresem do kawy, lodówką, kuchenką gazową i mikrofalową sprawiało, że czułyśmy się jak u siebie. Mogłyśmy nie tylko przygotować śniadanie, ale i wyprać oraz wyprasować nasze ubrania, co dla kobiety jest wyjątkowo ważne. Niechciane plamy czy zagniecenia ubrań przewożonych w walizkach to zmora większości podróżujących. W przypadku przebywania w apartamencie z pełnym wyposażeniem przestaje to stanowić jakikolwiek problem. Dodatkowo telewizor i WiFi skutecznie umilały poranki lub wieczory, a wanna w łazience pozwalała na relaks po pełnym atrakcji dniu. Warto wspomnieć, że Kazimierz to krakowskie serce imprez, knajpek i pubów, tymczasem mieszkanie usytuowane było w kamienicy, a okna wychodziły na podwórko, gdzie mogłyśmy rozkoszować się kompletną ciszą i spokojem. Miejsce noclegu było dla nas idealnym azylem po dniach spędzonych na rozkoszowaniu się zjawiskowo pięknym Krakowem. Gdy wróciłyśmy z wędrówki po Ojcowskim Parku Narodowym w bardzo słoneczny i ciepły dzień, w mieszkaniu przy placu Nowym było przyjemnie chłodnie, gdzie dla zmęczonego ciała był to znakomity odpoczynek i możliwość regeneracji.

OK Apartments możemy z czystym sumieniem polecić absolutnie każdemu. Na pewno jest to wyjątkowo komfortowe rozwiązanie dla rodzin z dziećmi, kiedy każda przestrzeń jest wyjątkowo istotna, a pełne wyposażenie apartamentu daje szansę na domowy klimat. Rekomendujemy to rozwiązanie również osobom samotnie podróżującym np. służbowo, bowiem mieszkanie stwarza również idealną atmosferę do pracy i odpoczynku. W tym miejscu poczujecie niepowtarzalny Klimat krakowskiego Kazimierza, a jeśli chcecie być jeszcze bliżej Sukiennic, to zawsze istnieje możliwość rezerwacji apartamentu tuż obok nich.

Obecnie firma rozrasta się: grupę stanowią już OK Apartments, OK HOME Apartments oraz OK Kazimierz Apartments. Zapraszamy i polecamy.

OK Apartments
ulica Stolarska 13
31-043 Kraków

Joanna Sieg (joanna.sieg@dlalejdis.pl)
Joanna Ulanowicz (joanna.ulanowicz@dlalejdis.pl)

Fot. Apartamenty OK

Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat