Lady Gaga - koncert online

Występ artystki zorganizowany przez Westfield.
LADY GAGA ŚWIĘTUJE WYDANIE ALBUMU LOVE FOR SALE EKSKLUZYWNYM JAZZOWYM WYSTĘPEM ONLINE, ZORGANIZOWANYM DLA FANÓW PRZEZ WESTFIELD.

DZIĘKI WSPÓŁPRACY LADY GAGI Z WESTFIELD KLIENCI OTRZYMUJĄ EKSKLUZYWNY DOSTĘP DO WYDARZENIA POPRZEZ PLATFORMĘ STREAMINGOWĄ LIVE.WESTFIELD.COM, A

Westfield – wiodąca na świecie marka zakupowa, lifestylowa i rozrywkowa – ogłasza już dziś ekskluzywne, globalne wydarzenie z laureatką nagrody Grammy – Lady Gagą w roli głównej, zapowiadające wydanie albumu nagranego przez nią wspólnie z Tonym Bennettem – Love For Sale. Wydarzenie odbędzie się online oraz we flagowych lokalizacjach Westfield na całym świecie.

Megagwiazda, podczas transmitowanego występu, wykona klasyki jazzowe a także, jeszcze przed oficjalną premierą 1 października,  nowe utwory nagrane w duecie z Tonym Bennettem, z ich wspólnego albumu Love For Sale. Dzięki wykorzystaniu synergii fizycznych lokalizacji oraz obecności Grupy Westfield w świecie wirtualnym możliwe stało się połączenie fanów i klientów z całego świata w doświadczeniu jedynego w swoim rodzaju hybrydowego koncertu w rzeczywistości wirtualno-fizycznej.

Publiczność będzie mogła wysłuchać wykonywanych przez Lady Gagę utworów z nowego albumu zarówno w specjalnie przygotowanych Strefach dla Fanów  zlokalizowanych w 21 centrach Westfield w Europie i USA, w tym w Westfield Arkadia w Warszawie, jak i online. Podczas transmisji online fani będą mieli również możliwość zjednoczenia się dzięki funkcji „Watch Together”, w ramach której miłośnicy Gagi mogą spotkać się online w grupach sześcioosobowych we własnych wirtualnych „pokojach”.

Lady Gaga: Uwielbiam śpiewać jazz i jestem niezwykle szczęśliwa, że wszyscy usłyszą mój nowy album Love For Sale nagrany z Tonym Bennettem. Jestem wdzięczna Grupie Westfield za umożliwienie fanom na całym świecie doświadczenia mojego występu w momencie, kiedy sama nie mogę podróżować.  

Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer z Unibail-Rodamco-Westfield: Współpraca z Lady Gagą, tak kultową i potężną siłą w branży, jest dla nas okazją, żeby zebrać klientów razem, wirtualnie i fizycznie, by świętować wydanie jej nowego albumu. Nasza sieć obiektów oferuje możliwość łączenia ludzi i wspólnego dzielenia się niezapomnianymi doświadczeniami we współpracy z artystami i markami. Bezpieczeństwo odwiedzających centra Westfield to dla nas najwyższy priorytet, dlatego też we wszystkich naszych obiektach wprowadzamy szereg rozwiązań, w tym środki do dezynfekcji rąk i dodatkowe sprzątanie, aby zapewnić naszym gościom poczucie bezpieczeństwa w tych niepewnych czasach. Cieszymy się, że możemy zaprosić fanów i klientów na to „360 Gaga Experience”, szczególnie w naszych nowych centrach Westfieldi mamy nadzieję, że publiczności spodoba się wydarzenie.”

Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records:
Pracowaliśmy już z Grupą Westfield przy wielu wydarzeniach muzycznych na żywo. Możliwość przeniesienia występu artysty na jeszcze wyższy poziom, zarówno online jak i offline, jest naprawdę ekscytująca. Będzie to pierwsza nasza współpraca podczas której fani Lady Gagi będą mogli wziąć udział w kameralnym występie transmitowanym online lub w jednej z 21 Stref dla Fanów w 10 różnych krajach. To naprawdę zbliży do siebie publiczność na całym świecie.  

Rejestracja na ekskluzywny występ online, który odbędzie się 30 września rozpocznie się już dziś na platformie Live.Westfield.com, a bilety do oficjalnych Stref dla Fanów będą dostępne od 20 września.

Sieć flagowych lokalizacji Westfield, które łącznie przyjmują ponad miliard klientów każdego roku, stanowi unikalną globalną platformę dla najemców, artystów i marek dla organizowania wydarzeń, wyjątkowych aktywacji, sklepów typu pop-up i zintegrowanych kampanii promocyjnych 360 stopni. Grupa Westfield ogłosiła w tym roku, że do sieci flagowych destynacji Westfield w USA i Europie, dołączy kolejne sześć centrów, w tym pierwsze w Hiszpanii, Niemczech i Austrii. Zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich naszych gości, najemców i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego wprowadzamy szereg rozwiązań zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami i zaleceniami organów ds. zdrowia a także współpracujemy z zewnętrznym ekspertem Bureau Veritas, które weryfikuje wdrożenie bardzo surowych standardów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa w naszych centrach handlowych.

Westfield Arkadia będzie gospodarzem szeregu wydarzeń i aktywności we wrześniu/październiku, by wspólnie świętować pojawienie się kolejnych centrów Westfield w Grupie. Wszystkie wydarzenia są realizowane tak, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo, dlatego w Westfield Arkadia sumiennie dbamy o czystość każdego miejsca, w którym mogą przebywać goście naszego centrum.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat