DZIĘKI WSPÓŁPRACY LADY GAGI Z WESTFIELD KLIENCI OTRZYMUJĄ EKSKLUZYWNY DOSTĘP DO WYDARZENIA POPRZEZ PLATFORMĘ STREAMINGOWĄ LIVE.WESTFIELD.COM, A
Westfield – wiodąca na świecie marka zakupowa, lifestylowa i rozrywkowa – ogłasza już dziś ekskluzywne, globalne wydarzenie z laureatką nagrody Grammy – Lady Gagą w roli głównej, zapowiadające wydanie albumu nagranego przez nią wspólnie z Tonym Bennettem – Love For Sale. Wydarzenie odbędzie się online oraz we flagowych lokalizacjach Westfield na całym świecie.
Megagwiazda, podczas transmitowanego występu, wykona klasyki jazzowe a także, jeszcze przed oficjalną premierą 1 października, nowe utwory nagrane w duecie z Tonym Bennettem, z ich wspólnego albumu Love For Sale. Dzięki wykorzystaniu synergii fizycznych lokalizacji oraz obecności Grupy Westfield w świecie wirtualnym możliwe stało się połączenie fanów i klientów z całego świata w doświadczeniu jedynego w swoim rodzaju hybrydowego koncertu w rzeczywistości wirtualno-fizycznej.
Publiczność będzie mogła wysłuchać wykonywanych przez Lady Gagę utworów z nowego albumu zarówno w specjalnie przygotowanych Strefach dla Fanów zlokalizowanych w 21 centrach Westfield w Europie i USA, w tym w Westfield Arkadia w Warszawie, jak i online. Podczas transmisji online fani będą mieli również możliwość zjednoczenia się dzięki funkcji „Watch Together”, w ramach której miłośnicy Gagi mogą spotkać się online w grupach sześcioosobowych we własnych wirtualnych „pokojach”.
Lady Gaga: Uwielbiam śpiewać jazz i jestem niezwykle szczęśliwa, że wszyscy usłyszą mój nowy album Love For Sale nagrany z Tonym Bennettem. Jestem wdzięczna Grupie Westfield za umożliwienie fanom na całym świecie doświadczenia mojego występu w momencie, kiedy sama nie mogę podróżować.
Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer z Unibail-Rodamco-Westfield: Współpraca z Lady Gagą, tak kultową i potężną siłą w branży, jest dla nas okazją, żeby zebrać klientów razem, wirtualnie i fizycznie, by świętować wydanie jej nowego albumu. Nasza sieć obiektów oferuje możliwość łączenia ludzi i wspólnego dzielenia się niezapomnianymi doświadczeniami we współpracy z artystami i markami. Bezpieczeństwo odwiedzających centra Westfield to dla nas najwyższy priorytet, dlatego też we wszystkich naszych obiektach wprowadzamy szereg rozwiązań, w tym środki do dezynfekcji rąk i dodatkowe sprzątanie, aby zapewnić naszym gościom poczucie bezpieczeństwa w tych niepewnych czasach. Cieszymy się, że możemy zaprosić fanów i klientów na to „360 Gaga Experience”, szczególnie w naszych nowych centrach Westfieldi mamy nadzieję, że publiczności spodoba się wydarzenie.”
Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records:
Pracowaliśmy już z Grupą Westfield przy wielu wydarzeniach muzycznych na żywo. Możliwość przeniesienia występu artysty na jeszcze wyższy poziom, zarówno online jak i offline, jest naprawdę ekscytująca. Będzie to pierwsza nasza współpraca podczas której fani Lady Gagi będą mogli wziąć udział w kameralnym występie transmitowanym online lub w jednej z 21 Stref dla Fanów w 10 różnych krajach. To naprawdę zbliży do siebie publiczność na całym świecie.
Rejestracja na ekskluzywny występ online, który odbędzie się 30 września rozpocznie się już dziś na platformie Live.Westfield.com, a bilety do oficjalnych Stref dla Fanów będą dostępne od 20 września.
Sieć flagowych lokalizacji Westfield, które łącznie przyjmują ponad miliard klientów każdego roku, stanowi unikalną globalną platformę dla najemców, artystów i marek dla organizowania wydarzeń, wyjątkowych aktywacji, sklepów typu pop-up i zintegrowanych kampanii promocyjnych 360 stopni. Grupa Westfield ogłosiła w tym roku, że do sieci flagowych destynacji Westfield w USA i Europie, dołączy kolejne sześć centrów, w tym pierwsze w Hiszpanii, Niemczech i Austrii. Zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich naszych gości, najemców i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego wprowadzamy szereg rozwiązań zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami i zaleceniami organów ds. zdrowia a także współpracujemy z zewnętrznym ekspertem Bureau Veritas, które weryfikuje wdrożenie bardzo surowych standardów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa w naszych centrach handlowych.
Westfield Arkadia będzie gospodarzem szeregu wydarzeń i aktywności we wrześniu/październiku, by wspólnie świętować pojawienie się kolejnych centrów Westfield w Grupie. Wszystkie wydarzenia są realizowane tak, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo, dlatego w Westfield Arkadia sumiennie dbamy o czystość każdego miejsca, w którym mogą przebywać goście naszego centrum.
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa