Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel

Poczuj swobodę wyrażania siebie i swojej seksualności.
Wolność, przyjemność, eksperymentowanie i zabawa – to wartości, które są fundamentalnymi prawami każdego człowieka i każdy powinien móc z nich korzystać we wszystkich sferach życia, również tej seksualnej. By inspirować do tego, marki Durex i Diesel połączyły siły. Efektem tego jest kapsułowa kolekcja, która wejdzie do sprzedaży w kwietniu 2023 roku. Jej zapowiedź można było zobaczyć na pokazie mody podczas tegorocznego Milan Fashion Week.

W ramach współpracy w wybranych sklepach Diesel na całym świecie będą też rozdawane darmowe prezerwatywy Durex, co ma przypominać o tym, by odkrywać swoje potrzeby i bawić się bezpiecznie.

- Odbiorcy Durex to w dużej mierze osoby interesujące się modą. Dlatego już od jakiegoś czasu rozglądaliśmy się za partnerem z kategorii ‘fashion’, który tak samo, jak my, nie boi się wygłaszać odważnych opinii i który kształtuje kulturę propagującą większą wolność oraz bezpieczeństwo seksualne. Taką marką jest Diesel – to brand, który ma ogromną moc, wyznacza trendy na całym świecie i podziela przekonania, które wyznajemy w Durex. Łącząc siły mamy możliwość wzmocnienia przekazu i dotarcia z nim szeroko, zarówno do odbiorców jednej, jak i drugiej marki. Chcemy uświadomić ludzi, że bezpieczeństwo seksualne i wolność seksualna są prawami człowieka – mówi James Vickerstaff, Head of the House of Durex, Reckitt.

Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel idealnie odwzorowuje cele przyświecające kooperacji i sama w sobie wyraża eksperymentalność oraz ambicje. To niezwykle wyraziste ubrania, które jednocześnie można nosić na co dzień. Kolekcja wejdzie do sprzedaży w kwietniu 2023 r., a jeden z elementów wchodzących w jej skład – t-shirt, na którym literka „D” od „Durex” zmienia się w „D” od „Diesel” – można było zobaczyć na pokazie mody, który odbył się 22 lutego 2023 r., podczas Milan Fashion Week. Modelki i modele, którzy szli w pokazie modowej marki, występowali na wybiegu, na którym umieszczono instalację z 200 000 opakowań prezerwatyw Durex. Była to zapowiedź dropu Durex x Diesel, ale też przedsmak tego, co będzie czekać odwiedzających sklepy modowej marki. Od kwietnia będą oni mogli zobaczyć, przymierzyć i zakupić rzeczy powstałe w ramach kooperacji brandów, ale też za darmo otrzymać prezerwatywy Durex. Marka dostarczy łącznie ponad 300 000 prezerwatyw, które Diesel będzie rozdawał w wybranych sklepach w wielu krajach. Wszystko po to, by podkreślić, jak ważne jest bezpieczeństwo i przypomnieć, że w zabawie i odkrywaniu siebie nie należy o nim zapominać.  

Inspirując się kampanią Durex x Diesel, poznawajmy siebie, swoje potrzeby i osiągajmy nieograniczoną wolność oraz spełnienie. W sferze seksualnej pamiętajmy jednak o zabezepieczaniu się – to klucz do pełnego komfortu i przyjemności, które możemy osiągnąć, mając poczucie, że wszelkie ryzyka, takie, jak zakażenie chorobą przenoszoną drogą płciową czy nieplanowana ciąża, zostały ograniczone do minimum.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat