Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca większe logo oraz hasło „To jest pyszne!” na granatowej apli mającej, bez względu na wariant, zawsze ten sam charakterystyczny, nawiązujący do logotypu marki kształt. Ponadto widoczna na opakowaniach lniana tkanina podkreśla naturalność i jakość, a jako materiał ponadczasowy, łączy tradycję z nowoczesnością, zaś drewniana deska z uchwytem pozwala apetycznie zaprezentować produkty w różnych okazjach użycia. A że Hochland konsekwentnie wspiera także Program Pajacyk, to i tej informacji nie mogło oczywiście zabraknąć. W końcu warto dzielić się tym co dobre, prawda?
Umiejętne wykorzystanie brand distinctive assets (charakterystycznych zasobów marki), spójność wizerunku marki na wszystkich opakowaniach, uporządkowany i jasny przekaz kluczowych informacji oraz łatwość rozróżniania wariantów – to właśnie te cele były nadrzędne podczas prac nad nową identyfikacją wizualną marki Hochland.
Z dumą prezentujemy kilka przykładów produktów marki Hochland w nowych opakowaniach.
Nie wiesz, na jaki wariant masz ochotę? Do wyboru masz:
Fot. Hochland Polska
Informacja prasowa