Bryska twarzą Maybelline New York Stories

Kosmetyki kolorowe od Maybelline New York.
MAYBELLINE NEW YORK STORIES TO DŁUGOFALOWA I WIELOETAPOWA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA ODPOWIADAJĄCA NA POTRZEBY MŁODYCH KONSUMENTÓW. JEJ TWARZĄ ZOSTAŁA ARTYSTKA MŁODEGO POKOLENIA – bryska.

Maybelline New York jest obecnie marką makijażową #1 na świecie1. Serca swoich konsumentów zdobywa dzięki szerokiemu portfolio kosmetyków, które są połączeniem trendów prosto z Nowego Jorku z innowacyjnymi formułami opracowanymi przez naukowców.

NOWY JORK – TU I TERAZ
Maybelline New York od zawsze trzyma się blisko młodych ludzi i uważnie wsłuchuje się w ich potrzeby. Jej misją jest dawanie KAŻDEMU pewności siebie, tak by mógł wyrazić swoje piękno i bawić się swoim wizerunkiem. Doskonale rozumie też, że wirtualny świat to naturalne środowisko reprezentantów Gen Z. Nowoczesne technologie są dla nich podstawowym narzędziem funkcjonowania i utrzymywania relacji. Ich życie towarzyskie w dużej mierze toczy się w social mediach i na platformach komunikacyjnych. W tej przestrzeni poruszali się także wyjątkowo intensywnie przez ostatnie dwa lata pandemii. Pod koniec pierwszego kwartału, gdy zostały zdjęte w Polsce wszystkie obostrzenia, wśród Gen Z aż wrzało pragnienie wyjścia z domu i korzystania z życia, najlepiej z ulubioną muzyką w tle.

W odpowiedzi na te oczekiwania, marka stworzyła immersyjną przestrzeń Maybelline New York Stories, która umożliwiła wspólną podróż do Nowego Jorku - tu i teraz! Spacer po centrum metropolii, zdjęcie z Brooklyn Bridge w tle, przetestowanie nowości makijażowych inspirowanych nowojorskimi trendami? Wszystko to było dostępne na wyciągnięcie ręki w Art Box Experience w Fabryce Norblina.

Przez dwa dni przestrzeń była dostępna jako pop-up dla wszystkich konsumentów, pragnących poczuć ekscytujący klimat Nowego Jorku, bliżej poznać markę i odkryć jej kosmetyczne nowości.

BRYSKA x MAYBELLINE NEW YORK STORIES
Jak już wspomnieliśmy, Maybelline New York w swoim DNA ma wpisaną muzykę i tak, jak młode pokolenie stawia na wolność w wyrażaniu siebie. Dlatego marka zaprosiła do współpracy artystkę młodego pokolenia – bryską. To wschodząca gwiazda polskiej sceny muzycznej, której twórczość z impetem wkracza na listy przebojów. Choć ma dopiero 22 lata, przez jej utwory przemawia ogromna wrażliwość, dojrzałość i świadomość. Muzyką opowiada o swoich emocjach, przeżyciach i doświadczeniach. Jak wielokrotnie podkreśla, komponowanie jest dla niej formą terapii - pozwala wyrazić siebie i pokonywać własne słabości. Nie zależy jej na rozpoznawalności. Na samym początku kariery ukrywała swój wizerunek. Pierwszy, wydany w ub.r. mini-album ”jestem bryska” zapewnił jej nominację do Fryderyków w kategorii "Fonograficzny debiut roku” a długogrająca płyta „moja ciemność” zadebiutowała na 6. Miejscu listy sprzedaży OLiS Poruszające utwory, autentyczność i szczerość przekazu sprawiają, że bryska staje się głosem młodego pokolenia.

„Czuję się wyróżniona, że jako artystka mogę być twarzą i częścią platformy Maybelline New York Stories. Filozofia marki zawsze była mi bliska. Tak naprawdę muzyka i makijaż mają ze sobą wiele wspólnego. Można traktować je jako formę sztuki o potężnej sile oddziaływania. Dają nieskrępowaną możliwość wyrażania siebie, kreowania swojego wizerunku, a w rezultacie budowania otaczającej nas rzeczywistości. Muzyka i makijaż to mój sposób na komunikację z otoczeniem. Sceniczny wizerunek bryskiej pozwala mi skonfrontować się z moją introwertyczną naturą, dodaje pewności siebie i pomaga otworzyć się przed publicznością.” – komentuje bryska.

W związku z tym, że muzyka jest dzisiaj nowym sposobem komunikacji z Gen Z, wybór bryskiej był dla marki w pełni naturalny. Artystka nie tylko wystąpiła z  recitalem podczas otwarcia przestrzeni Maybelline New York Stories, ale stała się twarzą całej platformy komunikacyjnej pod tą samą nazwą. To wydarzenie jest pierwszym etapem tej długofalowej komunikacji. Kolejny już niebawem, bo 19 sierpnia. Będzie to koncert młodych, znanych artystów, w tym bryskiej.

1 "Maybelline New York, marka makijażowa numer jeden na świecie w 2020 roku". Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty & Personal Care 2021ed, wartość sprzedaży detalicznej, cena sprzedaży detalicznej, wszystkie kanały sprzedaży detalicznej, dane z 2020 roku.

Fot. Maybelline New York
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat